Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Pelle

Pelle

22-12-2008 om 18:12

Wie gelooft verwelius? huizenprijs 25-30% omlaag?

Tinus_p

Tinus_p

05-01-2009 om 12:01

Interessante link

http://www.fd.nl/artikel/10799565/aantal-transacties-bestaande-woningen-daalt-fors

Hier zitten ook aardige links in naar andere artikelen.

Pelle

tja misschien is dat zo maar beter dan dat de boel echt de afgrond in gaat en zij met een gigantische schuld achter blijft.

Zolderkamer

Zolderkamer

07-01-2009 om 20:01

Makelaar

We hebben contact gehad met de makelaar over een verhuur idee. Hij is er zelf niet happig op omdat het huis dan minder waard wordt. We zullen de hypoteek er uit moeten zien te krijgen. Er moet echt onderhoud gebeuren waar we het geld niet voor hebben. Maar hoe dan ook zou het stiekem moeten want makelaar zei dat de bank er niet mee accoord gaat. Zeker niet als de hypoteek niet betaald is. Hij zei dat huurders ook rechten hebben en dat eem bank dan weinig meer kan doen. Daarom geven ze haast nooit toestemming viir onderhuur.
Zolderkamer

A

A

05-10-2013 om 19:10

prijzen?

Hoe zijn de prijzen van vastgoed nu in Nl? Ik denk er aan een woning in Maastricht te gaan kopen (moet nog beginnen rondkijken) Maar volgens mij liggen de prijzen nog steeds véél hoger dan in Belgie. Wat is een gemiddelde prijs van een rijwoning in binnenstad (Maastricht)?

Mover

Mover

05-10-2013 om 20:10

Kijk eens op de volgende website:

funda.nl
Daar kan je al je wensen invullen en vind je vanzelf een prijskaartje.
Stond toevallig vandaag een stukje in de Trouw. Prijsverschil wordt echt steeds kleiner tussen BE en NL. Vooral de belastingen in BE en makelaarskosten schijnen fors (?) duurder te zijn dan in NL.

Knurf

Knurf

06-10-2013 om 09:10

grappig (o.t.)

grappig om ineens dit oude draadje te lezen en te zien wat er in vier of vijf jaar veranderd is! Ik ben inmiddels huiseigenaar in plats van huurder, en ik heb absoluut voordeel gehad van de slechte huizenmarkt in dat opzicht. Die 25 % lagere huizenprijzen zijn deels wel degelijk zichtbaar geworden, op bepaalde wijken na waar met name appartementen soms al vier jar of langer te koop staan. En verhuren als je huis te koop staat is bij banken allang geen rariteit meer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.