Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kikki39
23-02-2019 om 08:02
Welk merk armband zilver?
Wat vinden jullie een mooi merk voor een armband. Ik wil misschien een Buddha armband kopen Ben. Maar dacht dat die hype onderhand wel voorbij was. Het is een hoop geld en ik wil niet over 2 maanden spijt hebben. Zijn er dit moment misschien andere sieraden in? Ik heb er namelijk geen verstand van.

Ginny Twijfelvuur
24-02-2019 om 21:02
Die Nathalie
Die is inderdaad erg mooi!
En verder eens met Swaen. Tiffany klinkt duur en is duur, maar tussen al dat over de top dure spul ligt ook wel het een en ander dat wel redelijk betaalbaar is. Ik vind het altijd erg leuk om daar bij de Bijenkorf eens uitgebreid te neuzen.
Zelf heb ik Pandora (maar dan niet de standaard armbanden, of nou ja die heb ik ook maar draag ik nooit) maar de armbanden waarop je maar een paar bedels op kunt doen en die draag ik vaak als set met bijpassende ring en oorbellen, en Ti sento.
Ik heb veel van de Floral serie van Pandora en draag dit in wisselende samenstellingen toch zeker al een jaar of 5 met veel plezier. Door de afwisseling blijft het leuk.

Ginny Twijfelvuur
24-02-2019 om 21:02
Vergeet ik nog mij all time favoriet
Fossil. Geen zilver, maar staal, maar daardoor echt niet minder mooi. Vind ik dan.

karin hoek
24-02-2019 om 22:02
Lapponia
Ik vind de (zilveren) sieraden van het Finse merk Lapponia heel mooi. Het is wel een duur merk.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.