Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Beddegoed

Beddegoed

21-08-2017 om 11:08

Wel of geen tweepersoons bed/twijfelaar?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

23-08-2017 om 08:08

Hier ook

Dochter heeft ook een tweepersoonsbed. Van Ikea Ze moest een nieuw matras en toen hebben we direct de hele bups vervangen voor een tweepersoons. Oude bed verkocht en zo was het uiteindelijk helemaal niet duur. Ook handig als er een loge van haar blijft slapen en dat gebeurt best vaak. Zij heeft er trouwens gewoon een 1persoonsdekbed op liggen.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-08-2017 om 09:08

Tango

Mijn dochter had een wat te dun dekbed op haar bed, waardoor er in de winter aldoor halfbakken oplossingen opgelegd werden. Vorig jaar heb ik voor een tientje een dekbed gekocht bij Jysk voor extra dus, zodat ze in de zomer gewoon die oude nog kan gebruiken en die van een tientje is verrassend warm. Ik heb er een keer onder geslapen, dus zelf getest . Deze is 2.00 m breed, dus niet wat jij zoekt, maar bij Jysk kun je wel voordelig slagen.

Marie

Marie

23-08-2017 om 09:08

Tango - Lidl / Aldii

Tango - bij de Lidl en Aldi hebben ze zo nu en dan ook dekbedden van 240x220 cm die niet zo duur zijn.

Verder heeft dochter van 19 sinds twee jaar een bed van 140 cm. Eenvoudige van de Ikea.
Dochter van 21 heeft uitschuifbaar Hemnes-bed van Ikea en die staat afwisselend periodes wel en soms niet uitgeschoven. Daar heeft ze dubbele 1-persoonsset bij. Jongste heeft dekbedden van 200x200 cm. Langzamerhand bijelkaar gezocht met aanbiedingen. Eerst gebruikten we die zelf ook voor de caravan. Hoezen hadden we dus al.

Lente

Lente

23-08-2017 om 10:08

Aldi xxl dekbed volgende wee woensdag

260x240
ook overtrekken voor die maat

Tango

Tango

23-08-2017 om 22:08

Bedankt!

Aldi zit hier om de hoek en Jysk hebben we ook in de buurt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.