Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

12-01-2013 om 21:01

Waarom? Kleding.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ella

ik wilde ook nooit beugels, zit met hetzelfde als jij..maar ik heb een jaar geleden een speciaalzaak bezocht (nadat ik toch jaren bh´s met beugels droeg omdat het gewoon nodig is) en die hebben me toen een heel andere maat geadviseerd en dat scheelt echt alles..! Ik voel de beugels nu niet, integendeel de bh´s zitten gewoon mooi!

Marie, silhouet

Marie, als ik voor de spiegel sta met die BH van 14 jaar oud aan, dan ziet mijn silhouet er echt stukken beter uit als met een nieuwe BH. Met een nieuwe BH (aangemeten en al) zitten mijn borsten ofwel onder mijn oksel, ofwel te dicht bij mijn navel. Met het oude ding aan zitten ze op de juiste hoogte pront de goede kant op te kijken.

Het ding kwam uit Engeland, van Marks en Spencer. Ben teruggeweest naar die winkel, helaas, volledig andere modellen, vooral van die sponsdingen.

Fiorucci

Fiorucci

18-01-2013 om 18:01

Dirksmama

www.bonaparte.nl heeft mooie bh's.

Tigress

Tigress

20-01-2013 om 16:01

Ah bra

Bij mij vooral Ah Ba! Leuk voor als je vooral kunst hebt aan je voorgevel maar bij niet niet voldoende qua steun. Ze hangen er maar bij en het lijkt alsof ik geen bh draag. Miskoop! Ik heb cup 95 D

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.