Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Fiorucci
30-04-2013 om 15:04
Vrijmarkt!
Het jaarlijkse vrijmarktdraadje: wat zijn jullie aanwinsten?
Ik heb een lichtblauwe retro broodrooster, prachtig ding, voor 2 euro.
Een mooie chinees-groene schaal voor een euro, twee koningsblauwe bordjes + twee delfsblauwe borden om op te hangen voor twee euro allemaal samen, en mijn triomf dit jaar: Een grote lijst met zes vlinders in prachtige kleuren: 15 euro. Joepie!

Temet
01-05-2013 om 19:05
Manda
Ik begin het te snappen. Jij hebt twee dingen die ik niet heb. Ten eerste merkkleding, en ten tweede publiek dat die merken herkent en bereid is ervoor te betalen. Het eerste heb ik niet (want te gierig; het enkele merkstuk dat hier rondslingerd is 2ehands of komt uit een Indonesische outlet) en ik denk het tweede ook niet - ik woon in een relatief arme buurt en nu draagt men daar ook wel merkkleding, maar dan vooral Nickelson geloof ik
Groeten,
Temet

Geerke
01-05-2013 om 22:05
Veel verkocht, niks gekocht ;-)
Veel verkocht: mijn zoon 17,00 aan eigen speelgoed verkocht + gitaar gespeeld, mijn andere zoon 5,0 aan eigen speelgoed en ik 94 euro aan vooral dvd's. Topfilms voor 1 euro, dat gaat echt heel hard.
Maar niks gekocht dus. Mijn zoon alleen 5 lego-bionicles samen voor 3 euro.

Nerina
02-05-2013 om 13:05
Weinig
Drie CD's en een DVD voor 3 euro.
Dochter wees mij op een plushe pinguïn en terwijl ik zei dat ik geen pinguïn hoefde kreeg ze hem gratis van de verkoopster.
Een plushe octopusje, heel schattig, maar ik vond 50 cent vrij duur voor een knuffeltje dat je een paar jaar terug gratis kreeg bij de Emté, maar goed, haar geld.
Verder nog wat prulletjes, alles bij elkaar voor een paar euro denk ik.
Floddertje voor 50 cent
Zoon zag een houten hellebaard waar hij wel interesse in had, maar het bleek een setje met een een schild en ze vroegen er 10 euro voor. Het schild wilde hij niet en 10 euro voor alleen de hellebaard vond ik veel te duur. Ik was niet de enige die dat vond, een andere jongen had ook interesse, maar had net zo'n vervelende moeder als mijn zoon ;)

Vertigo
03-05-2013 om 20:05
Hier
heel vroeg naar een rijke buurt getogen.
5 paar schoenen voor de kinderen gekocht : vans voor 1.50, nike air max 3.50, sorel laarzen 5 (mocht niet afdingen en die vent was een kllier maar vooruit), 2 paar crocs voor 4,40.
En 1 jurk van Gsus voor mezelf, voor 5 euro en hij staat echt netjes. Verder niets, niks voor mij naar na tig verhuizingen ben ik minder dol op troep. Ik had ook weinig tijd want gezin wachtte thuis.
Met onze kids is het slecht struinen dus daar hield t op, maar hier is echt veel te vinden volgens mij..
Zelf op een rustig plekje wat duplo objekten verkocht, expres lekker goedkoop, dat is de lol van koninginnedag toch?! De zgan all star gympjes voor 2.50 bleven dan weer staan, raar?!
Oja de kinderen nog allebei 1 autootje van 20 cent en een legoboot-ondestukje voor 3 euro.
Iig vond ik het heel leuk!

Vertigo
04-05-2013 om 19:05
Ah biene
Begonnen bij het olympiaplein en over stadionweg naar apollolaan Volgend jaar start ik daar trouwens.
Vanmiddag in een streekkringloop nog ff 2 paar schoenen voor een prikkie gevonden (2 per paar) dus ze zijn helemaal voorzien voor komend jaar!

Biene M.
04-05-2013 om 22:05
Haha vertigo
Jij kunt dus gewoon beter kijken dan ik Ik begon ook op olympiaplein, eerst apollolaan en terug stadionweg. Kan ik bij je op cursus?

Vertigo
05-05-2013 om 00:05
Ah biene
Wat grappig. Was mijn 1e x daar trouwens! En ik was er om 6u al.. Misschien was dat t. Er waren ook best veel sjoeke dames die dan ect veel vroege voor de kakshirtjes van hun gebroed, dat ging dan niet door. Gelukkig werd ik begeleid door vrekkige vrienden die alles goedkoper willen :)
Hoedanook, ik vond het erg leuk. Sarphatipark is volgens mij ook erg gezellig.. Volgend jaar laat ik opa en oma wel oppassen terwijl ik en man gaan scoren!

Biene M.
05-05-2013 om 06:05
6.00 uur
Kijk, dat was het dus, ik was drie uur te laat! Sarphatipark is inderdaad ook leuk, meer voor de gezelligheid dan om goeie koopjes te scoren (maar misschien hebben ze daar ook geweldig spul als je maar vroeg genoeg komt )