Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

IngridT
22-03-2015 om 21:03
Vegetarisch toprecept gevraagd... (Vis mag ook)
Krijg as vrijdag een clubje vriendinnen te eten, waarvan een deel vegetarisch. We eten regelmatig samen en doen altijd ons best om iets echt leuks te serveren. Nu voorzie ik een megadrukke week, en dus straks last minute stress omdat ik niet de tijd heb genomen om van te voren alvast een leuk recept uit te zoeken. Mijn eigen favoriete vegetarische en vis recepten heb ik natuurlijk al lang een keer gemaakt.
Hebben jullie nog toppers in de aanbieding? Liefst zonder tofu, vegagehakt of ander nepvlees want daar houd ik zelf niet zo van. Vrijdag zelf heb ik wel tijd, dus hoewel ik niet de hele dag in de keuken wil staan hoeft het ook niet perse een razendsnel klaar ding te zijn. Al te veel last minute werk vind ik wel ongezellig, liever iets dat ik kan voorbereiden en op het laatst alleen nog even in de oven hoeft of even opgewarmd of afgebakken....heel zwaar op de maathoudt ook niet want de bezoekende vriendinnen organiseren voir- en nagerecht.....
Alvast dank voor de inspiratie!

Noet
30-03-2015 om 11:03
Kaas is leuk, maar niet per definitie vegetarisch
Het goedkoopste stremsel dat gebruikt wordt komt uit kalvermaagjes.
Je weet wel dat afvalmateriaal bij de productie van melkkoeien.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.