Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

teuntje
13-03-2016 om 17:03
V&D dicht, waar nu kleren kopen?
Ik ging altijd graag naar V&D om kleding te kopen. Voor mezelf maar vooral met mijn kinderen. Lekker makkelijk, veel merken bij elkaar en ruime keus. Zoon van 16 heeft veel nieuwe kleding nodig ivm groeispurt, maar waar kunnen we nu terecht. Kleding kopen is niet echt zijn hobby. Natuurlijk kunnen we ook online bestellen, maar zoon is erg gevoelig voor stof, ritsen, touwtjes etc. Bovendien is hij heel erg mager en zijn broeken lastig te vinden. Ik wil dus graag dat hij in de winkel past en meteen kan kijken of hij mogelijk iets wil passen.
C&A en H&M kleding is veel te wijd voor hem, dus daar gaan we nooit heen. Wie heeft een tip voor ons? Liefst een grote winkel met veel keus/veel merken.

Puck
24-03-2016 om 12:03
New Yorker
Hier ook een gespierde spijker die veel broeken haalt bij de New Yorker. Van het merk Fishbone (whats in a name haha)

Moniek
05-04-2016 om 15:04
OTTO
Ik koop de kleren voor mijn oudste al jaren bij Otto. Niet duur en ze geven vaak ook nog korting. Broeken online kopen vind ik wel lastig, maar het is een kwestie van proberen en zoeken naar een goed merk met een fijne pasvorm. Bij Otto kun je trouwens gratis ruilen als het niet past, dat gaat best redelijk snel.
Voor korting:
https://www.otto.nl/special/kortingscode/
http://www.acties.nl/otto?id=22711#offer-22711

Izabela
17-04-2016 om 21:04
Waardeloze heropening
Ik vond de heropening van de V&D erg tegenvallen en kan niet begrijpen dat mensen daar massaal voor in de rij staan. Van de week was er alleen nog cadeaupapier te koop. (En meubilair en paspoppen)
In topic: bij de Hema en de zeeman slaag ik altijd gied voor kinderkleertjes. Action en primark vind ik afraders, erg slechte kwaliteit en kinderen klagen over dat het niet lekker zit.
C&a heeft ook weleens wat moois hangen. Ketens als coolcaf vind ik wat te vulgair, al hoor ik soms dat er in de aanbieding wel gewoon leuke nette kinderkleding te vinden is,

laura
08-08-2016 om 13:08
Hema
Mijn ervaring met de site kan ik zeggen dat dit een zeer goede online winkel die producten van hoge kwaliteit biedt met een redelijke prijs, en ook deze winkel biedt korting codes en kortingscodes hema, op dit moment is er tot 80% korting.
(link verwijderd door forumbeheer)

Specht
10-08-2016 om 19:08
Peek en Cloppenburg
Vandaag voor zowel mijn ,man als mij in de opruiming kleding bij Peek en Cloppenburg gekocht.
De prijs viel ons mee.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.