Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Celine

Celine

06-01-2015 om 19:01

Tot wanneer kerstboom laten staan?

Ik heb altijd begrepen dat je de kerstboom tot uiterlijk 6 jan (driekoningen) "mag" laten staan.

De kinderen vinden het zo gezellig en willem hem wel langer houden.

Kan toch wel? Of is er een reden om dat niet te doen? Wie houdt hem langer dan tot 6 januari?

tonny

tonny

09-01-2015 om 14:01

die ikeabomen zijn uitstekend volgens mij

zoon en schoondochter hebben m ook, hij viel nog helemaal niet uit maar begon er wel wat slapper uit te zien.
Hier is geen Ikea vlakbij, ik ga geen flink aantal kilometers rijden voor de aantrekkelijke Ikea actie.

Hortensia

Hortensia

09-01-2015 om 14:01

hier en daar nog bomen

Ik zag toevallig vandaag nog hier en daar kerstversiering en bomen in woonkamers.

Het record dat ik het ooit ergens een kerstboom in volle uitrusting heb zien staan is half februari (!!!). Dat was vlakbij mijn werk, we keken er zo naar binnen. Op een gegeven moment begonnen we ons zorgen te maken of de persoon in kwestie misschien dood in huis lag, maar toen we er op gingen letten ontdekten we snel dat dat niet het geval was. We sloten zelfs weddenschappen af hoe lang de boom bleef staan ;-)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.