Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

uw postbode
08-12-2014 om 08:12
Tips van uw postbode
* Plak alle enveloppen dicht want daar gaan door de machines altijd andere enveloppen in zitten die dus vervolgens 1-2 dagen later aankomen.
* Check eens zelf je eigen brievenbus: gaat die makkelijk open en dicht? Gebruik een beetje olie om het te vergemakkelijken.
* Check eens of je brievenbus voldoet aan de eisen zodat we geen brievenbuspakketjes weer mee terug moeten nemen waarna het weer 1-2 dagen duurt voor het via de pakketbezorging komt: Dit pakje moet er door kunnen: 38 x 26,5 x 3,2 cm
* Als je een buitenbrievenbus koopt: let op dat de opening niet aan de voorzijde zit maar aan de bovenkant. Brievenbuspakjes kunnen we niet 90 graden omvouwen.
* Let op of er geen dingen voor de brievenbus staan (planten, tuinartikelen etc) en of de buitenbrievenbus gewoon goed bereikbaar is. Kijk ook of het pad geen oneffenheden vertoont: het is soms al donker in deze tijd van het jaar als we komen bezorgen. Leg ook alsjeblieft geen houten tuinpad aan in je voortuin: ze zijn spekglad.
Als tegenprestatie probeer ik extra op te letten en de fouten van de collega's en machines goed te maken!
BVD
Uw postbode!

Tine Winkel
12-12-2014 om 22:12
@MoederMop
of je maakt een afspraak met de krantenbezorger dat de krant wel in de brievenbus komt - en met nieuwjaar bedank je hem/haar daar ruimhartig financieel voor

Stoepkrijt
15-12-2014 om 18:12
vraagje aan de postbodes onder ons
Ik heb een brievenbuspakje (past dus door de brievenbus) verstuurd met een track & trace code. De code geeft aan dat het pakje op 10 december is bezorgd, maar de ontvanger zegt het niet ontvangen te hebben. Hoe kan dat? Het adres klopt. Of de ontvanger liegt, of de bezorger. Wat kan ik doen?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.