Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

69er
18-04-2014 om 14:04
schoolflesjes
Wat is nu een fijn flesje voor pubers om mee te nemen naar school? De oudste is begonnen met een sigg (?), maar hiervan raakte de coating beschadigd en was op een gegeven moment echt goor. Daarna supermarktflesjes die tig keer gebruitk werden, pakjes drinken (ook goed voor de afvalberg). Nummer 2 volgt..., die neemt nu tegen mijn zin ook al pakjes mee naar de basisschool, omdat de mepalbekers volgens hem ook altijd lekken. Ze nogal eens vergeten worden op school. ( de laatste heb ik niet eens meer opengemaakt, maar zo weggegooid).
Ik ga nog een poging wagen, wie heeft de tip? Moet een grote vulopening hebben i.v.m. schoonmaken en moet dus verder ook makkelijk schoon te maken zijn. ( geen bidonachtig iets). Moet een val kunnen overleven. Geen vreemde smaak aannemen ( heb dat wel eens gehad met een rvs thermofles). Absoluut niet lekken! Die mepalbekers, sluiten wel goed af, maar als de deksel nat is en je schroeft 'm eraf lekt het nog. Is een dopper iets? eco fles van tupperware ( kleine opening)one for one ( wel rvs). Wat gebruiken jullie?

Forumbeheer Ouders Online
08-11-2016 om 10:11
Verduidelijking
Reclame maken voor een eigen bedrijfje mag natuurlijk ook niet als je al langere tijd mee schrijft. Iets aanprijzen omdat je er goede ervaringen mee hebt is dan iets heel anders en gewoon toegestaan.
Nieuwe forumschrijvers zijn voor jullie heel makkelijk te herkennen met een onbekende naam en een lovend stukje over het één of ander. Ze doen niet echt mee aan de discussie en komen vaak ook nog als mosterd na de maaltijd. Wij kunnen het bij twijfel natuurlijk ook nog zien aan de registratie.
Met vriendelijke groet,
Forumbeheer Ouders Online
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.