Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Katja
27-12-2019 om 20:12
Oplossing te blote kerstjurkjes
Het is weer kerst geweest de afgelopen dagen en daarvoor was ik al vroeg de winkel in gedoken om een mooi kerstjurkje uit te zoeken. Waar ik eigenlijk elk jaar wel last van heb en wat naar mijn idee steeds erger wordt is dat vrijwel alle jurkjes vreselijk bloot zijn. Ik vond zelfs jurkjes met bijna compleet open ruggen, het is toch winter?? Het stomme was dat ik eigenlijk bijna niks kon vinden wat nog een beetje "winter-proof" was. Hebben jullie hier ervaring mee en/of oplossingen voor dit probleem? Dan kan ik die volgend jaar meenemen in mn winkelbezoek .

Kaaskopje
29-12-2019 om 23:12
Heel Holland Bakt
Heel toevallig had een van de baksters een kerstjurk aan met blote rug. Toepasselijk bij de temperatuur tijdens de opnames. 😀 Ik vind het echt leuk zo'n jurk, maar hij lijkt me niet bedoeld voor een avondje stilzitten. Het straalt "let's party!!" uit. En tussen de bedrijven door inderdaad een fijne sjaal om de rug.

Alkes
29-12-2019 om 23:12
“ Uiteindelijk ging ze naar de kassa met de jurk die ik voor dochter degelijk vond, maar bij haar nog steeds te jeugdig”.
Dat vond de vrouw die het jurkje kocht schijnbaar niet. Waarom dat oordeel? Of bestaat er toch iets als de modepolitie?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.