Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Nog maar weer eens een wasvraagje | Pagina 3 | CJG forum door Ouders.nl
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Cecile

Cecile

17-09-2016 om 14:09

Nog maar weer eens een wasvraagje

Triva

Triva

18-09-2016 om 17:09

Overigens

is het natuurlijk helemaal niet zo'n werk: neem even je laatste jaarafrekening erbij. Zoek de twee cijfers op van hoog en laag tarief en bereken het met het (even opzoeken) enkeltarief. Daarbij kan ook nog eens dat de vaste kosten hoger liggen.

Het is dus ook niet meer zo dat de bedrijven dit zo graag willen ivm het minder stroomverbruik in de nacht, dat is niet meer het probleem en daarom is het verschil tussen de twee tarieven veel kleiner dan vroeger.

Vogel

Vogel

18-09-2016 om 19:09

@Trivia

"Besef dat die €5 een gemiddelde is, dus de helft van de huishoudens heeft er nog minder voordeel van."
Haha. De andere helft heeft dus méér voordeel dan die €5.

Triva

Triva

18-09-2016 om 20:09

Vogel

Zoals je al kunt zien is dat de afgelopen jaren fors minder geworden. Het is allang geen 5 euro per maand meer maar eerder 17 euro per jaar!

Verder vond ik nog steeds niet dat 5 euro per maand nu echt een extreem bedrag is. Ik wed dat de mensen hier die dubbeltarief hebben hun voordeel veel hoger inschatten.

Emms

Emms

09-11-2016 om 13:11

(naam verwijderd door forumbeheer)

Tip voor ieder in dit forum. Vergelijk alle energieleveranciers met elkaar en bespaar op deze manier tot wel 200 euro per jaar. Zie (naam verwijderd door forumbeheer). Wil je je meer bewust worden van je energie dan raad ik (naam verwijderd door forumbeheer) aan. Ik zie iedere dag mijn verbruik en kan zo inschatten hoelang mijn kindje doucht.

Mijntje

Mijntje

09-11-2016 om 18:11

om te kijken hoe lang mijn kind doucht

kijk ik gewoon op mijn horloge :-)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.