Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Anne

Anne

17-10-2013 om 11:10

Nieuwe vloer maar wat?

Puck

Puck

26-08-2014 om 08:08

EN bewijs van vochtbestendig geleverd door onze logeerhond

De situatie die Anne beschrijft met huisdieren heeft zich hier vannacht voor gedaan: Onze logeerhond heeft vannacht zijn hele waterbak leeggelebberd en vervolgens was de ochtendwandeling een onhaalbaar iets geworden. De plas lag er al een tijdje, begon al op te drogen aan de zijkanten. Dweiltje erover en weer schoon. Ideaal. En niets van opgezwollen laminaat. Als ik t zo nog herinner zijn die nader bewerkt met een soort waterafstotende wax. Mag het ook niet met sterk ontvettende schoonmaakmiddelen behandelen.

Barvaux

Barvaux

26-08-2014 om 09:08

haha

Nou ja ik bedoel of het geluid hetzelfde is van dat goedkope laminaat van de bouwmarkt want in dat geval hoef ik het niet meer Dat is vaak veel gladder van oppervlakte en ik ben echt allergisch voor de herrie daarvan.

Puck

Puck

26-08-2014 om 10:08

Barvaux, ga ik testen

Dat kan ik vanavond wel voor je testen: beneden hebben we dus dat dure, mooie laminaat liggen, op de 1e verdieping dat gladde goedkope bouwmarktlaminaat van voor het klicksysteem en op zolder de wat duurderde variant van de bouwmarkt met relief.

Barvaux

Barvaux

26-08-2014 om 10:08

Bedankt, grappig... ik zie het gezin al kijken, wat gaat ZIJ nou doen?

vinyl?

Als geluid zo'n ding is zou ik echt voor vinyl gaan en dan wel van een goede kwaliteit (Novilon). Ik vind het zelf niet mooi (maar dat vind ik pvc en laminaat ook niet – geef mij maar hout). Vinyl is er in heel veel prints, is heel comfortabel en makkelijk te leggen. Als je alleen de kanten laat lijmen, haal je het ook er ook zo weer uit mocht je toch nog ooit weggaan/wegmoeten. Contactgeluid naar de beneden is geen probleem omdat je op beton legt. Zou trouwens ook naar een andere zaak gaan: 70/m2 voor een plastic vloer, het was waarschijnlijk de vloer waar de meeste winst op zat ;-(
Succes ermee!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.