Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Nieuwe keuken - keuzes

Doenja

Doenja

12-07-2020 om 10:07

Lang leve!

Lang leve het fornuis wat een leven lang meegaat. Die van mij is al 30 jaar oud en kan altijd omgebouwd worden naar welke energiebron dan ook. Zelf ben ik niet van de inbouwkeukens. Gemetselde muurtjes met een butlersink, linnen gordijntjes, en wat rekken hier en daar. Enige tip is: zorg dat je bij je prullenbak kan als je de vaatwasser inruimt.

Triva

Triva

12-07-2020 om 12:07

"Bij de witgoedzaak zeggen ze dat een levensduur van 10 jaar normaal is voor Siemens en dat je bij goedkopere merken al eerder aan de beurt bent. Ik vind het waardeloos."

Hier een ikeakeuken van 11,5 jaar oud met alle ikeawitgoed etc (dus whirlpool of iets dergelijks) en tot nu toe is alleen de vaatwasser afgedankt maar dat kwam ook omdat mijn man zoveel spijt had dat hij de Miele had ingeruild. We hadden afgesproken dat bij de eerste problemen we dat ding meteen gingen vervangen dus dat hebben we gedaan. Verder nog geen deurtje met schade, aanrechtblad (kunststof geloof ik, altijd planken gebruikt voor pannen) heeft niks en oven, magnetron, koelkast en gaskookplaat geen enkel probleem (afkloppen)

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

12-07-2020 om 14:07

Snap ik Tihama

Ik schat jou in als slim genoeg om die keuze weloverwogen te maken.
Ik erger me gewoon een beetje aan die prutzooi die tegenwoordig gemaakt wordt.

Tihama

Ik had door stukje aluminiumfolie al meteen in mn nieuwe combioven een aantal stukjes lak eraf. Die heb ik opgeschuurd en gelakt met hamerite. Dacht....erger kan t niet worden.Ging goed 😅

IngridT

IngridT

22-07-2020 om 19:07 Topicstarter

Update

Afspraak met 2e keukenboer staat gepland. Hebben we keukenboer nr 1 ook verteld. Hij reageerde heel sportief. Gelukkig maar, anders had ik m gelijk onder aan de lijst gezet...Door vakanties etc is afspraak 2 over 2 weken. Tot die tijd laten we de boel even bezinken. Wordt vervolgd dus.....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.