Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

mijk

mijk

31-08-2015 om 13:08

Kastje per dag. Wie doet er mee?

Triva

Triva

13-01-2017 om 23:01

Ik zou nu een goedkoop dienblad kopen voor onder die frituutpan...

Lou

Lou

14-01-2017 om 11:01

Triva

Ik héb zelfs nog een stapeltje goedkope dienbladen. Vroeg me al af of ik ze weg zou doen of niet. Ik heb ze nog, maar nu weet ik ook waarom: voor onder de frituurpan! Wat een geweldige tip, dankjewel.

Half a twin

Half a twin

20-01-2017 om 08:01

Ik wilde volop aan de slag maar......

In de eerste week na de kerstvakantie de achterstand van het normale huishouden weggewerkt die ontstaan was in de kerstvakantie en daarna zou ik beginnen met kastje per dag.
In een week tijd alleen het kastje van de badkamer gedaan, zo'n kastje onder de wastafel. Verder veel zinnige dingen gedaan maar niet in mijn eigen huis. Wat gezorgd bij mijn zieke moeder en ook boodschappen voor haar gedaan. Gisteren een hele dag geholpen bij een vrijwiligersorganisatie hier in het dorp. Ik werd gebeld door iemand van de organisatie die ik ken of ik aub een gat kon opvullen van een vrijwilliger die met griep op bed lag. Ik heb de schoenen aangedaan en ben gegaan was een zeer leerzame dag voor de jongeren die hier vanuit school aan moesten deelnemen.
Ik zit nu moed te verzamelen om aan de strijk te beginnen. Ik heb de hele week wel gewassen maar strijken is er niet van gekomen. Vanaf maandag ga ik echt weer kastjes/plankjes doen.

weer wat gedaan

afgelopen week: het hoekje naast de computer uitgezocht wat daar uit kwam weer in mappen, die ik ook meteen gesorteerd heb...ik zeg goed bezig hahhaha
dan t laatje van t computermeubel, daar was echt van alles verzameld.
Nu nog even de grote soort letterbak zeg maar waar vazen etc in staan poetsen....

Lou

Lou

26-01-2017 om 20:01

Moeilijk

Ik doe een grote kast in de slaapkamer. De hele kamer moet binnenkort leeg, dus alles wat weg kan scheelt weer. Maar oh wat een leuke herinneringen kom ik tegen. Een doosje brieven, een kratje kinderkleertjes, een schattig muziekdoosje. Ik zit meer te mijmeren dan uit te mesten. Het schiet niet op.

Mag ook..

Das ruimen in je hoofd ;)

Lou

Lou

26-01-2017 om 21:01

Lilian

Da's dan mijn bijdrage: vandaag heb ik mijn hoofd opgeruimd :-)

en...

dat voelt best goed he ;)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.