Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

tonny
25-03-2015 om 11:03
jurk voor hoogbejaarde - waar vind ik die?
Al jaren beheer ik de kleding van mijn moeder (94), het seizoen dat niet aan de beurt is, hangt bij mij op zolder, ik was en strijk en houd het netjes tot de volgende keer.
Mijn moeder was altijd al klein, maar is nu erg vergroeid geraakt, vorig jaar heb ik alle jurken (ze draagt altijd jurken, broeken heeft ze geprobeerd maar vindt ze niet prettig) korter gemaakt/laten maken. Rokken zitten vervelend doordat ze zo vergroeit/afvalt.
Ik ben op zoek naar jurken in maat 38/40. Liefst met een rits voor, of knoopjes. Heb al wat zitten googlen maar kan niets vinden.
Af en toe is er een modeshow van een bedrijf, maar dat zijn vooral combinaties met rokken/pantalons. Soms een paar jurken, maar altijd in grote maten. En setjes voor 'een gelegenheid'.
Ach ja. Een gelegenheid. Ze komen voor in onze familie, dat wel, maar
(o)ma kan daar al lang niet meer heen. Veel te inspannend.

tonny
12-04-2015 om 11:04
ja hoor, is gelukt
Nu eerst nog naar het naaiatelier om 'm flink in te korten, en dan kan-ie aan :)

Kaaskopje
12-04-2015 om 15:04
Flink inkorten
Als ik ook zo krimp dat alles normaal gesproken te groot wordt, pas ik misschien éindelijk in de zomerjurken waar mijn jongste dochter nu in past.:-))
Maar mooi dat je geslaagd bent.

Lilian1
12-04-2015 om 18:04
kaaskopje (ot)
een stuk hieronder staat een oproepje voor je las ik, had je t al gezien?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.