Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Je gelooft het niet, maar het gebeurt!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

13-04-2014 om 22:04

Oh wat erg Yaron

Feitelijk ben je in mijn ogen gewoon opgelicht. Niet normaal dat dat zo moet gaan....

Tink

Tink

15-04-2014 om 20:04

Dalarna

Wij hebben toen onze wasmachine het begaf wel degelijk een (gratis) leentoestel gekregen, en dat was maar goed ook, ik had toen 3 kinderen waaronder 1 verse baby die katoenen luiers droeg . Dat was binnen een halve dag geregeld. Een oud barrel en ze raadden me aan maar niet weg te gaan terwijl hij draaide, maar ik kon in elk geval wassen!

Tango

Tango

16-04-2014 om 21:04

En hier

Kocht mijn man vorige week een onderbroek bij de Action. In verpakking. Thuis uitgepakt en was echt veel te klein. Hij terug naar Action maar hij mocht hem niet ruilen en kreeg geen geld terug. Een klacht kon hij per brief(!) sturen. Tja, dat doe je niet voor een onderbroek.
De reden? Bij de vakken staat dat artikelen alleen omgeruild mogen worden met gesloten verpakking. Ik heb man dus maar geadviseerd voortaan in de winkel maar een verpakking open te maken om te zien of de maat goed is. Dat werk je zo toch in de hand?

Overigens nooit problemen gehad met bestelde Hema-taarten. Ging hier altijd goed. Ik moest wel lachen om dat groene varken van Ginny. Zoon hier zou hem wel stoer vinden. Bij Angry Birds heb je toch ook groene varkens?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-04-2014 om 22:04

Die bestonden toen nog niet....

Goh Hema was er vroeg bij dus, met de Angry birds trend.....

Bij de apotheek

Bij onze apotheek trek je een nummertje en wacht je op je beurt.
Een aantal weken geleden kwam ik echter binnen en er was niemand in de apotheek behalve de apothekers assistente achter de balie.
Ik zeg dus: "oh dat hoef ik geen nummertje te trekken want ik ben toch direct aan de beurt!"
Haar antwoord: "maar als er nu iemand binnenkomt en wel een nummertje trekt en ik op het knopje druk dan moet u wachten want dan is dat nummertje aan de beurt"

Tja, ik ben maar niet in discussie gegaan.

Jasam

Jasam

17-04-2014 om 13:04 Topicstarter

Geloofsmisser van een Christelijke basisschool

Paastijd, de hal van de CBS hangt vol met tekeningen, duidelijk was de opdracht:"Teken God".
Guess what...zo'n 50 tekeningen van een man met een lange grijze baard.

Monique D*

Monique D*

18-04-2014 om 16:04

Tango: ruilen onderbroek mag niet

Ik bestel soms lange broeken bij Wehkamp. Het kan soms voorkomen dat ze mij niet passen. Uiteraard is de verpakking geopend. Gelukkig kan ik het terugsturen in dezelfde verpakking met de retourbon en dan wordt het geaccepteerd. Of dit ook bij onderbroeken zo is weet ik niet. Het kan zijn dat Action dit weigerde omdat het onhygiënisch is als men een onderbroek heeft aangetrokken om te passen. Maar het probleem is natuurlijk dat je thuis erachter komt dat het niet past, ook al is de maat op de verpakking aangegeven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.