Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Astrid

Astrid

23-12-2013 om 00:12

hoe ziet jouw perfecte kerst er uit

neteret mut

neteret mut

24-12-2013 om 11:12

nogmaals re krin, zwaar ot

je hebt gelijk. Mijn eerste reactie was ook een "mijn ideale kerst" en dat is ws meer een ideaal weekendje ofzo. Op zich heb ik het niet heel druk, het is hier meer het wat chaotische van veel jongvolwassenen in huis die zich (vooral sinds de zomer) gedragen alsof ze in een studentenhuis wonen.

Tonny

"deze kerst is heel speciaal, want allevier de kinderen hebben iemand ontmoet met wie ze bijzonder gelukkig zijn ;)"

Mooier wordt het niet! Dat moet een rijk gevoel zijn, je hele gezin met partners en kleinkinderen aan tafel. Geniet ervan!

skik

amk

amk

24-12-2013 om 20:12

tonny

als het de kinderen met aanhang zijn mis ik er dan niet tenminste 1? Zouden het er dan niet al 9 moeten zijn?

tonny

tonny

24-12-2013 om 21:12

haha, oplettende OO-ers

Alle vier kinderen hebben een geliefde.
En een van de vier kinderen heeft twee kinderen (onze kleinkinderen dus

Wens

Wens

26-12-2013 om 19:12

Dubbel

Mijn liefste kerstwens is onuitvoerbaar en eigenlijk niet alleen met kerst maar meer aanwezig met kerst. Man en ik hebben beiden geen ouders meer en missen ze enorm met kerst. Had ze ook zo graag als grootouders gezien. Dus je begrijpt wat mijn onmogelijke wens zou zijn, met kerst is dat gewoon meer aanwezig, dat gevoel van gemis. Daarnaast heb ik vorig jaar begin januari een miskraam gekregen dus was vorig jaar rond deze tijd zwanger, ook dat vind ik nu moeilijk. Het voelt toch "leeg".
Aan de andere kant geniet ik van wat ik heb en hebben we het gezellig met elkaar. Ik tel mijn zegeningen. Maar als ik hoor/lees over tafels vol met gezinsleden, voel ik wel een steek van gemis. Ik had zo graag Eem groot/groter gezin gewild, en mijn/onze ouders erbij gehad.
Ik klaag niet, ik wil niet klagen, maar voel me er wel soms verdrietig over.

Astrid

Astrid

26-12-2013 om 20:12

Wens

Wat spijt me dat ontzettend voor jullie, evenals voor anderen die hun ouders (en andere dierbaren) moeten missen. Ook het verliezen van je kindje vorig jaar vind ik heel erg voor je. Kan me voorstellen dat dat dan je grootste kerstwens zou zijn. Een troostende virtuele knuffel.

Wens

Wens

27-12-2013 om 01:12

Dank je wel Astrid

Superlief van je. Het is voor mijn directe omgeving al zo "gewoon" dat jouw extra aandacht me even goed doet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.