Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

skik
22-06-2014 om 11:06
Hoe vermaak ik mezelf wanneer mijn dochters naar One Direction zijn
Woensdag lever ik vier meiden af bij de Arena, ik hoop daar uiterlijk om 18.00 uur te zijn en moet om ca. 22.00 uur weer terug zijn om ze op te halen. Wat zal ik in de tussentijd eens gaan doen. Hoewel Amsterdam natuurlijk het bruisend centrum van het universum is, vraag ik me af of er op woensdagavond in je eentje vermaak is. Verder dan een bioscoopbezoek kom ik eigenlijk niet, en ik ben niet echt een biosliefhebber. Wie heeft tips hoe ik die vier uur een beetje aangenaam kan doorbrengen?
skik

bibi63
26-06-2014 om 09:06
Slim van je dochter, Puck
Onze dochter met vriendin en moeder van vriendin hebben die toegift nog wel meegemaakt, maar hebben daarna 1 uur!! in de parkeergarage volkomen stil en vastgestaan.........
Bibi

caton
26-06-2014 om 11:06
uittocht viel mij juist mee
Wij hadden een punt afgesproken met onze ophaler (bij de ING bank) en dat was nog geen 5 minuten lopen. Wij waren dus binnen een kwartier uit de Arena in de auto. Meiden vonden het ook geweldig en ach, je hebt wat over voor je kind :-)

skik
26-06-2014 om 13:06
Ging allemaal soepel
De meiden stonden om 17.00 uur voor de ingang, hebben nog even friet gegeten en zijn toen naar binnen gegaan. Ze hebben genoten! Jongste en haar vriendin waren bij het voorprogramma de enigen in hun vak die dansten en meezongen terwijl de rest zat en de zanger heeft naar ze gezwaaid, haar avond kon niet meer stuk.
Ik ben met de metro de stad in gegaan. Eerst wat rondgewandeld, Nyunya wel gezien maar overgeslagen (de wietlucht van de coffeeshop eronder benam me de eetlust), toen op het terras van De Jaren onder het genot van appeltaart mijn boek gelezen met muziek op de koptelefoon en daarna in Tuchinsky The Grand Budapest Hotel gezien. Heerlijke film! Na afloop nog een broodje falafel gegeten op een bankje aan het water en met de metro terug naar de Arena. Ik heb me prima vermaakt. Het stadion kolkte nog na toen ik aankwam. De meiden ge-sms't dat ik bij uitgang x stond en ze daar opgevangen. Het viel me op hoe rustig en gestructureerd alles verliep. In de parkeergarage er nog een kwartier over gedaan om er uit te komen, maar al met al viel dat ook reuze mee.
skik

Melleke75
28-06-2014 om 12:06
Mijn dochter is ook geweest.
Zij stond vooraan in het stavak. Ze hadden vip kaartjes en kregen een horloge en een simkaart en mochten eerder naar binnen. Rond 3 uur stonden ze al in de rij. Er vielen inderdaad meisjes flauw en liepen te spugen daar. Er werden bekertjes water uitgedeeld die ze door moesten geven. Het was best heftig qua warmte en indrukken daar vooraan, maar ze heeft een geweldige avond gehad. Ze is er nog vol van.

Puck
30-06-2014 om 08:06
bibi
Ook als we pas na de toegift uit de ArenA waren gegaan hadden we jouw probleem niet gehad. Wij parkeren namelijk altijd in de Bijlmer, aan de andere kant van het winkelcentrum. Eigenlijk altijd plaats, gratis en snel weg. T is even een klein kwartiertje lopen, maar dan heb je ook wat.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.