Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Even geen naam

Even geen naam

15-04-2018 om 22:04

Goede BH kopen, waar?

Mijntje

Mijntje

24-04-2018 om 17:04

nick

Waarom een andere nick in dit draadje. Vrouwen hebben toch borsten?

Krisje

Krisje

25-04-2018 om 11:04

Even niet/even geen naam

Ik woon bij je in de buurt in een dorp, waar jij woont is voor ons "de stad".

De winkel die ik bedoel, zit niet in de stad maar in het Oude Noorden. Aan de Zwaanshalskade kan je goed parkeren aan het water , wel betaald, het is Rotterdam hè;)

Hier vind je nog meer leuke winkels http://www.hetoudenoorden.nl.

Ik hoop dat ze echt iets goeds kan vinden, een goede bh is zo belangrijk, zeker als je een grotere maat hebt. Ik heb er overigens de laatste keer ook Soak gekocht. Daarin was ik m'n bh's, hoef ik niet ingewikkeld te doen met uitspoelen en zo. Duur flesje maar ik doe er lang mee (en ik vind het zo lekker ruiken).

Even geen naam

Even geen naam

25-04-2018 om 15:04

Mijntje/Krisje

Als het over mezelf zou gaan zou ik het geen probleem vinden, maar gaat over mijn dochter. Ik denk niet dat ze het leuk vindt als iemand haar herkent in mijn verhaal. Ze is al onzeker genoeg over haar uiterlijk.

Krisje, ik had inderdaad gezien dat het niet in het centrum zit, maar blijkbaar zitten er dus wel meer winkels en ook koffiezaakjes etc. Daar houdt dochter wel van. Ik begrijp dat ze dat Soak ook verkopen in die winkel? En dat je dat niet uit hoeft te spoelen met wassen. Dat lijkt me handig, want ik vind met de hand wassen altijd zo'n gedoe, haha. Zal er zeker naar vragen.

Krisje

Krisje

25-04-2018 om 16:04

Even geen naam

Soak verkopen ze ook. Van de week had mijn jongste een knaloranje shirt aan bij de koningsspelen. Ze is pas 9 dus nog geen puberstinkzweet. Het t-shirt gaf hartstikke af, die heb ik even 20 minuten in de Soak gekiept en opgehangen. Volgende keer gaat ie wel mee met meer rood spul in de wasmachine.

Even geen naam

Even geen naam

26-04-2018 om 11:04

Soak

Ik ging even googlen op Soak maar vind dus alleen maar badkamerartikelen zoals douchekranen e.d. Ik ben dus heel benieuwd wat het precies inhoudt maar zal er in de winkel naar vragen. Dochter wil graag die kant op, ze werkt ook niet zo veel volgende week dus dat moet gaan lukken.

Linkje.

Googlen op "Soak wasmiddel" gaf resultaten. Ook verkooppunten.

https://www.boostyourhealth.nl/lifestyle-soak-is-wassen-feestje/

Zelf geen ervaring ermee overigens.

Even geen naam

Even geen naam

04-05-2018 om 19:05

Geweest

We zijn in Rotterdam geweest. Wat een geweldige winkel zeg, Krisje! Ik zou hem inderdaad iedereen aanraden. We waren gelukkig op een rustig moment dus alle tijd om dochter te helpen. We zijn er wel zo'n anderhalf uur geweest, ook omdat dochter nog een bikini wilde. Dat laatste lukte helaas niet. Het model was er niet in de juiste maat. Maar gaan we later op de site bestellen. Verder heeft ze twee prima BH's gevonden. Ze was er erg blij mee. Hopelijk gaat het ook helpen tegen de nek en schouderklachten.
Verder inderdaad nog een flesje Soak gekocht. Ik vond de prijs meevallen, je doet er inderdaad heel lang mee. En zo handig dat je het niet hoeft uit te spoelen.
Er kwamen inderdaad diverse mensen in de winkel die in eerdere winkels nooit gevonden hadden wat ze zochten. En hier slaagden ze. Echt heel fijn. De Honkemuller slaan we voor dochter voortaan over. Ik kom er nog wel want ik heb een makkelijkere maat. Maar wie weet ga ik voor mezelf ook wel een keer naar Superbra. het budget was nu even op.
O ja en voor Ava, we waren in totaal 113 euro kwijt, inclusief flesje Soak van 19 euro. Dus zeker geen 90 euro per BH betaald.

Krisje

Krisje

04-05-2018 om 21:05

Even geen naam

Wat leuk dat je dochter geslaagd is! Ik wist het wel Ik ben niet zo'n schrijver hier maar voor deze winkel maak ik graag een uitzondering.

Had je dochter nou een hele andere maat dan ze droeg?

Ik heb vorig jaar juli een fles Soak gekocht en ik denk dat ik er nog wel tot juli mee doe. Bh max 2 dagen dragen en nooit twee dagen achter elkaar, dan gaan ze bij mij in een emmertje. Een keer per week was ik drie bh's en heb ik de vierde aan. Ik hen allemaal donkere dus ze kunnen best gezellig met elkaar gewassen worden.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

04-05-2018 om 22:05

Ook geweest ;)

Alle tijd om te geduldig te zoeken maar de beste keuze. Erg goed hoor!

Krisje

Krisje

05-05-2018 om 11:05

Wilgenkatje

Leuk dat jij ook geslaagd bent!

Even geen naam

Even geen naam

05-05-2018 om 13:05

Aantal

Dochter heeft nu maar 2 goede. Zal inderdaad zeggen dat ze ze om de beurt moet dragen. En dan zal ik er regelmatig 1 wassen. Op termijn kopen we wel weer bij. Het was ook verstandig om eerst even hier aan te wennen, dus wilde niet teveel in 1 keer kopen.
Ze had inderdaad nu een hele andere maat.
Fijn, Wilgenkatje, dat jij er ook geslaagd bent.
Ik kwam met met sporten toevallig iemand tegen met ook een dochter met grote cupmaat en heb haar meteen deze winkel geadviseerd. Ze was blij met het advies.

Verder hebben we trouwens ook nog heel gezond geluncht bij een eettentje in dezelfde straat. Allemaal natuurlijke producten, heel lekker! Was gewoon ook een gezellige middag.

BeeHaa

BeeHaa

05-05-2018 om 14:05

superbra

Jammer dat er maar 1 van is in Nederland maar ik neem aan dat er toch wel meer winkels zo'n soort aanpak hebben? Ken je er één: noem die dan ook even hier?

Ava

Ava

05-05-2018 om 15:05

fijn

Fijn dat je geslaagd bent en voor een hele schappelijke prijs.
De prijs van 80 euro was voor een T-shirt bh, een goed zittende gladde bh (zonder naden) voor onder een soepel vallende bloes bijvoorbeeld. Maar uiteindelijk ben je dus wel naar een speciaal zaak gegaan en met een goed advies thuisgekomen. Met een grote maat kan het bijna niet anders dan dat je naar een echt goede zaak moet voor een goed zittende bh (of je moet net de juiste pasvorm hebben voor een hunkemoller bh). Dat scheelt zeker in schouder, nek en rugpijn. Met zo'n maat je moet je gewoon iets dragen wat goed zit.

Het belangrijkste is toch dat je geslaagd bent of ben ik nu het zwarte schaap omdat ik een prijs heb genoemd waar sommigen aanstoot aan nemen of hebben genomen? Dat gevoel krijg ik nu een beetje terwijl in mijn gedachten ik voornamelijk on topic gereageerd heb.

Even geen naam

Even geen naam

05-05-2018 om 17:05

Schaap

Nee wat mij betreft geen probleem meer hoor, Ava. Iedereen mag voor zich weten hoeveel hij of zij uitgeeft aan spijkerbroeken of BH's. Maar ik was toch blij dat ik geen 90 euro per stuk kwijt was.

Zeistenaar

Zeistenaar

06-05-2018 om 14:05

Nog een

Een winkel in Zeist die ik heel goed vind is Anna van Dorp ondermode. Veel keus en erg goed en vakkundig en prettig geholpen. Ik heb mijn dochter laatst ook eindelijk van twee goede bh's voorzien.

moeder

moeder

29-01-2019 om 05:01

spijkerbroeken

als je goedkope spijkerbroeken wilt , moet je is kijken op werkkleding-sites of op jo-jo-jeans.nl .
mijn dochter heeft al aardige borsten voor haar leeftijd . en toen ik er haar 1 liet uitzoeken koos ze voor een huidkleurige bh met brede bandjes . al die bhs met randjes en kantjes en versiering houd zij niet van

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.