Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

69er

69er

14-07-2020 om 16:07

Fijne kaasdoos

Mijn mepal kaasdoos is waarschijnlijk eens gevallen en nu bijna doorgescheurd. Ik zoek dus een vervanging. Uit deze doos komt de kaas af en toe nog zweterig, wie heeft een fijne?
Er moet in ieder geval 1 a 2 keer een pond kaas (puntstuk) in kunnen en het liefst een die je vlot ( met één hand?) uit de koeling kan halen zonder dat het deksel er makkelijk af vliegt.

Triva

Triva

15-07-2020 om 19:07

ik koop geen etenswaarbakken tweedehands

Biebel

Biebel

15-07-2020 om 21:07

Heuh?

‘Ik koop geen tweedehands’. Nou snap ik heel veel dingen. Maar deze even niet;). Waarom zou je geen tweedehands etenbewaardoos kopen? Een keer vaatwasser (of ok - een keer kokend water uit de quooker;)) en je weet zeker dat het schoon is.

Of heb ik weer eens vroeger niet opgelet bij lessen over hygiëne;)?

Triva

Triva

15-07-2020 om 21:07

Biebel

Ach ik mag toch ook mijn principes hebben hoop ik? Als ik zoiets wil koop ik het wel nieuw, die dingen gaan decennia mee

Biebel

Biebel

15-07-2020 om 22:07

Dat is zeker waar.

Ze zijn duurzaam genoeg. En niks mis met een principe zo nu en dan. Maar ik had even moeite met het onderscheid tussen een principe en of er misschien iets was wat ik nog niet wist;)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.