Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Lucerna

Lucerna

13-02-2015 om 21:02

Eten mee voor een hele dag, wat ?

amk

amk

16-02-2015 om 22:02

ook gezien

maar die opening vind ik minder handig. Die van mij loopt wijd uit terwijl deze toch een vrij kleine opening heeft. Dan blijven de soepballen zo achter de randjes hangen.

En de lunchbots die zij ook verkopen blijven in de pratijk niet zo lang warm.

Juno

Juno

17-02-2015 om 00:02

Even inbreken

AMK en Thursday Next, hoe lang blijft de soep warm?

amk

amk

17-02-2015 om 06:02

5-6 uur

ik warm mijn soep 's morgens rond half 8 op. Giet dan ook warm water in die pot tijdens het opwarmen van de soep zo dat die voorverwarmd.

En als ik dan ga lunchen rond 1 uur is hij nog zo warm dat ik net niet mijn mond verbrand.

Thursday Next

Thursday Next

17-02-2015 om 07:02

Juno

Ik denk dat het zeker 8 uur goed warm blijft. Ik heb hem zelf nog maar net, en nog niet zo lang uitgeprobeerd. Op de website staat 9 uur, en mijn ervaring met deze site is dat die informatie wel klopt.

Lucerna

Lucerna

19-02-2015 om 10:02

Even terugmelden :-)

Ons dagje zit erop. Hartstikke moe teruggekomen maar het was vooral erg leuk. Volgend jaar weer!
Dit soort uitjes hebben we niet zó vaak dat zo'n hotpot "uit" kan. Ik kende ze overigens niet, dus wel dank voor de tip. We hebben zelf uiteindelijk gekozen voor paprika en wortel, omdat dat er altijd makkelijk in gaat en eigenlijjk wel ongekoeld mee kan. Qua warme hap had ik instantnoedelsoep mee en een thermoskan heet water. Dat ging prima. Ik had naast gesmeerde broodjes lege broodjes mee en een thermosfles met bockworsten in heet water. Het idee was leuk, maar de (oude) thermosfles bleek helaas niet meer zo thermos. Gelukkig vonden ze koude worst op brood ook lekker.
Iedereen hartelijk dank voor het meedenken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.