Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/oudersnl/system/core/class_system.php on line 259
Eindelijk een platte tv | Pagina 4 | CJG forum door Ouders.nl
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

TV muts

TV muts

28-12-2014 om 17:12

Eindelijk een platte tv

Ad Hombre

Ad Hombre

04-01-2015 om 12:01

Meisje klein

"Meen dat toch echt te hebben gelezen in #38, ging dan weliswaar over een TV in de slaapkamer maar je wilt niet weten hoeveel mensen een smartphone meenemen naar de slaapkamer. Maar ben relaxed hoor ;-)"

#38? We zitten alweer op #77! Moet je er wel even bijzeggen als je op zo'n oude post reageert. Inderdaad een smartphone of tablet op de slaapkamer lijkt mij minstens net zo slecht voor de slaap en voor de sex.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-01-2015 om 13:01

Ad Hombre

He wat? Ik had het over TV's en je zult ze de kost moeten geven die nog iedere dag van 7 tot 9 aan de buis gekluisterd zitten. Wie had het in vredesnaam over een stoorzender voor een huwelijk? Ik in ieder geval niet! ===

Je hebt, gezien je woordkeus, dus een oordeel over mensen die van 7 tot 9 de tv aan hebben staan? Wat te denken van mensen die tot 1 uur 's nachts de tv aan hebben staan? ) Maar wat is daar verkeerd aan? Wat horen mensen in jouw beleving te doen als ze niet meer aan de tv gekluisterd willen zitten?

Maar Ad

Je weet toch wel wat je zegt? Of heb je elke zoveel postings weer een andere mening... ook prima hoor.

Ad Hombre

Ad Hombre

05-01-2015 om 09:01

Kaaskopje en meisje

Jullie beide reacties laten mooi zien wat er gebeurt als je iemands woorden uit context presenteert. Dan schrijf je een heel betoog en knipt iemand er een paragraaf uit om aan te tonen dat je blijkbaar een hekel hebt aan mensen die van 7 tot 11 tv kijken.

Niet dus. Lees maar terug voor de context.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.