Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Tango
20-05-2016 om 21:05
Dopper kopen
Omdat ik die losse waterflesjes toch wel vervelend vind worden wilde ik vanavond een Dopper kopen. De stad dus in, maar nergens gevonden. Blokker en Marskramer hadden ze niet. De winkel voor huishoudelijke artikelen was opeens verdwenen. Kortom, niet gevonden dus. Kan je die dingen nou alleen maar online kopen of weten jullie nog een echte winkel waar ik ze wel kan kopen?

Tango
04-06-2016 om 16:06
Ik geef het op
Even het vervolg: gisteravond wederom de stad in geweest en bij De Tuinen en Bruna gevraagd. Beide zonder resultaat. Tja, Dopper wil dus blijkbaar niet in de echte winkel verkopen. Jammer dan, ik wil niet via internet kopen dus dan houdt het op.
Vanmorgen bij Action twee leuke drinkflesjes met een klikdop gekocht.
Tenminste, ik vond ze leuk, dochter voor wie ik er ook eentje dacht mee te nemen vond het niets Waren maar €1,59 per stuk. Voor zover ik heb gezien lekken ze niet. Lekker goedkoop dus. En jammer voor Dopper!

Dorien
05-06-2016 om 09:06
dopper off topic
Ik ben nu een beetje gewend aan de dopper in het straatbeeld maar de eerste keren dat ik er iemand mee zag lopen zag mijn geest iets heel anders. Huh??? wat moet die man-jongen-meisje dáár nou mee, waarom loopt die vrouw daarmee over straat? Oude tijden herleefden... :-D
http://bmsg.tripod.com/kaneson.jpg
Ben ik de enige met die aha-erlebnis?

Tango
12-07-2016 om 11:07
Heb hem eindelijk
Toevallig bood iemand hem aan op de plaatselijke facebook-marktplaats. Nog aantrekkelijk geprijsd ook, € 8,50 per stuk. Meteen eentje gehaald die vervolgens meteen door zoon in beslag werd genomen. Hij wilde heel graag zo'n fles, zei hij. Het ding ging veelvuldig mee naar het voetbalveld e.d. Gelukkig had dezelfde mevrouw er nog een paar over en heb ik er vandaag weer eentje gehaald, voor dezelfde prijs. Ben dus eindelijk voorzien.
Inmiddels ben ik er ook achter dat ze hem verkopen bij een exclusieve boekhandel hier in het dorp, moet je ook maar net weten. Ik kom daar nooit omdat het zo'n vreselijk dure winkel is ;)

Inanna
12-07-2016 om 11:07
Bart Smit
Voor jou niet meer interessant, maar misschien voor andere meelezers.
Ik was gisteren bij de Bart Smit en daar hadden ze er bij de schoolspullen staan, ik heb niet gekeken wat de prijs was.

vlinder72
12-07-2016 om 12:07
intertoys ook
Ik was vorige week bij de intertoys en daar staan ze ook. Ik moest gelijk aan dit draadje denken.

amstelvener
12-07-2016 om 18:07
Te koop bij....
En hier te koop bij de kunstuitleen, wie bedenkt dat nou.

Tonny
13-07-2016 om 09:07
oh ja
en ook bij de zorghulpmiddelenwinkel. Je moet voor aanschaf van een dopper kennelijk out of the box denken!

Tango
13-07-2016 om 14:07
Boekenmeisje (ot)
Ja, voor boeken wel maar ik bedoel ook vooral de kantoorartikelen en bijvoorbeeld schoolspullen die ze daar verkopen. Vreselijk duur!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.