Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Rafelkap

Rafelkap

06-10-2013 om 09:10

damestas keuzestress

Maaike

Maaike

11-10-2013 om 15:10

@Neda - Think!

Hoi Neda!
Ik vind de schoenen van Think prachtig, en ze zitten heerlijk.
Heb je een link naar de tassen van Think? Ik kan het niet vinden via google.

Jasmijn

Jasmijn

11-10-2013 om 19:10

Ilsepilse

Leuke tas Ilsepilse! Je man kan ook adverteren op Etsy.com. Ik zit daar veel op en kom regelmatig handgemaakte tassen tegen. Juist dat handgemaakte maakt het uniek natuurlijk, daarop moet je inspelen. Verder kan hij met bijv. wordpress of blogspot vrij simpel een leuke website in elkaar zetten en verkopen maar. Ik zou als ik hem was, het geheel in het engels opzetten zodat je wereldwijd kan verkopen.

Neda

Neda

12-10-2013 om 00:10

Think! (Maaike)

Ik heb mooie afgeprijsde tassen van Think gekocht via amazon.de.
Voor wat dat "afgeprijsd" betreft, dat is niet altijd het geval, je moet het een tijdje volgen en dan vind je soms iets moois. Assortiment wisselt. Amazon verkoopt ook tassen van El Naturalista.

Als je van Think-schoenen houdt, kun je bij Amazon.de je hart ophalen!

saskia

saskia

12-10-2013 om 13:10

tas in een tas

Ik heb een kleine leren tas, zogenaamde bodycross, voor portemonnee, telefoon, sleutels en bril. Daarnaast heb ik een shopper, geen boodschappentas, maar een grotere leren tas. Daar past mijn kleine tas in, plus een opvouwbare paraplu, een boek, broodtrommel, agenda en makeuptasje. Als ik boodschappen ga doen, dan neem ik alleen mijn kleine tasje mee. Mijn grote tas gebruik ik op werkdagen en als ik bv op reis ga. Ideaal!

Maaike

Maaike

12-10-2013 om 14:10

Bedankt Neda

Ik zie erg mooie tassen op Amazon.de
De volgende keer dat ik een tas nodig heb, kijk ik daar.
Groetjes, Maaike

Rafelkap

Rafelkap

12-10-2013 om 17:10

leuk!

hallo
Ik heb nog niet gewinkeld, maar dat tas in een tas-principe klinkt ook wel handig.
De tasjes op hi-di-hi vond ik weer heel erg leuk (maar eigenlijk niet wat ik zoek), ik denk dat ik het iets gaat worden dat lijkt op de link van Charis. Toch iets voor jaren en niet te groot maar wel ruim.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.