Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

nathalie

nathalie

03-02-2013 om 18:02

Bestellen bij wehkamp

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
P

P

12-02-2013 om 19:02

Stenna

Ik geloof dat er hier verschil van mening is over dat 'op rekening' betalen.

Er zijn mensen die vooraf moeten betalen voor ze wat krijgen, er zijn ook mensen die achteraf mogen betalen, dus ook nadat ze alles of een deel weer hebben teruggestuurd. Ik weet niet of iemand het hier heeft over de 'gemakkelijke termijnen' waar jij het over hebt?

Tigress

Tigress

12-02-2013 om 20:02

Jaaah

Wehkamp is inderdaad een post bij mijn schuldsanering. En dan te bedenken dat ik extra had afgesloten op een risico dat we financieeël zouden derven. Ja, mijn man derfde... Ik niet, ik was op huwelijkse voorwaarden getrouwd. Maar mijn laatste bestelling is al bijna 10 jaar geleden. Nog 1.5 jaar dan heb ik een schone lei...vanuit de WSNP. (Alle schulden, ook die niet door mijzelf kwamen, kwijt, vrij, jippie) En nog gescheiden ook!!!!

Stenna

Stenna

12-02-2013 om 21:02

Dat weet ik P. Ik waarschuwde alleen even. En ik denk dat misschien daarom de Wehkamp voorzichtig is met levering zonder vooraf betaling in sommige wijken, zoals heksenvet aangaf

Stenna

Stenna

13-02-2013 om 10:02

Hogerhand

Net lekker aan het meedoen in deze discussie over online kleding shoppen, krijg ik een waarschuwing van hogerhand over mijn koopgedrag. Geen bliksem, maar een nieuwe upgraded Esprit klantenkaart in de bus vanochtend: Platinum.
Ai…

Fiorucci

Fiorucci

13-02-2013 om 11:02

Haha stenna ot

Zo was een vriendin van mij ooit aan het vertellen hoe zij bezuinigde...en met een rotklap viel de Wehkampgids in de bus, de ingebonden versie, voor goede vaste klanten,hahaha.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.