Huis, Tuin en Keuken
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Yara
25-06-2020 om 20:06
4 jarige tot 22.00 buitenspelen?
Vanaf het voorjaar tot najaar spelen de kinderen hier langdurig buiten. Sommige zijn wel erg jong en gaan om 22.00 uur binnen. Je hoort ze soms huilen, jengelen etc van moeheid. Ik moet de volgende dag wel werken.

ElenaH
02-07-2020 om 11:07
Tuin op het noorden
Wij hebben een tuin op het noorden. Inderdaad in het voorjaar weinig zon, maar in de zomer volop. De moestuin van de buren doet het er prima op. En heerlijk koel in huis tijdens de hittegolven!

Temet
02-07-2020 om 12:07
Inderdaad
Ik heb ook een tuin op het noorden en ben er ook erg blij mee, vooral als het zo warm is als vorige week. Bij het huis blijft altijd een strook schaduw over.
Overigens hoorde ik gisteren de makelaar praten die het huis naast het onze probeerde te slijten een aan nieuwe huurder (eigenaar zit in het buitenland en probeert zijn huis voor een godsvermogen te verhuren). Makelaar claimde dat de tuin op het westen lag. Nou, toegegeven, het is inderdaad niet helemaal pal noord, maar dan toch zeker noord-noordwest. Maar een tuin op het noorden wordt niet aantrekkelijk gevonden. Behalve door de ervaringsdeskundigen, vermoedelijk
Groeten,
Temet

Flanagan
02-07-2020 om 12:07
Temet, ( ot)
Zo begon dat bij ons ook; tijdelijk verhuren want.... ondertussen werd door de makelaar een verkamering vergunning aangevraagd want dat levert meer op. Hou de bekendmakingen maar goed in de gaten. Niet dat je er veel tegen kan doen trouwens.

Temet
02-07-2020 om 15:07
goeie tip
Goeie tip, Flanagan. Moet ik toch het sufferdje gaan lezen...
Groeten,
Temet
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.