Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Vesper Lynd
24-01-2016 om 21:01
Zondagavond op de huisartsenpost
We hebben vanavond anderhalf uur mogen doorbrengen in de wachtkamer van de huisartsenpost. Reuze gezellig tussen de jengelende kleine kinderen en hevig hoestende bejaarden ;-( Dochter (16) kwam vanavond ineens met 'oh ja, volgens mij is mijn vinger ontstoken en nu loopt er een rode streep over mijn hand'. Dat vond ik wel aanleiding voor een telefoontje naar de HAP en zij namen dat heel serieus. Maar dus niet zo serieus dat we een spoedje werden in de triage.
Hoe gaat dat op jullie HAP? Het is hier echt verschrikkelijk. Je krijgt dus wel een afspraak, maar vervolgens werkt het daar naar urgentie, en dan kan het dus voorkomen dat je nog een uur zit te wachten. Ik ben uiteindelijk (natuurlijk) wel even gaan informeren en toen waren we (hé wat toevallig) net aan de beurt. Ik hoop ook maar dat ik niet een of ander naar virus heb opgelopen van die mensen die daar zaten.

Noet
02-02-2016 om 11:02
Kaaskopje
ja dat rekenen ze ook als consult want het is werk, geen gewone belangstelling onder vrienden.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.