Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Rosie
16-09-2019 om 16:09
Kom op, mensen
Wie gelooft nog de happy happy Bluebandreclameverhalen van Lanza.

molletje
17-09-2019 om 18:09
hahahaha
Ik dacht vroeger ook wel eens dat mijn kind nooit uit de bocht zou vliegen, engeltje dat ze was toen ze klein was. Gelukkig heb ik dat voor de zekerheid nooit hardop gezegd. Eenmaal puber had ik mijn woorden vast keihard om mijn oren geslingerd gekregen. En dan was mijn dochter nog helemaal niet zo'n erge puber. Maar toch, onder invloed van puberhormonen, ongesteldheidsperikelen en vriendinnendrama's is ze toch meer dan eens gierend uit die bocht gevlogen. En gelukkig maar, het is net een echt mens.

zebra
19-09-2019 om 12:09
ook moe
voor mijn vakantie heb ik tijdelijk extra avonddiensten gedraaid en dan de volgende ochtend ook weer vroeg aan het werk. Toen mijn vakantie begon was ik dan ook echt moe en na 2 weken vakantie nog niet het gevoel dat ik weer lekker uitgerust was. Nu binnenkort weer wat meer extra avonddiensten vanwege vakantie collega's maar dit keer heb ik voorzorgsmaatregelen genomen en ben dan elke week op vrijdag thuis in die periode. En ik neem nu makkelijker hulp aan van collega's en vraag er zelf ook om. Die collega's willen zelf geen avonddiensten doen dus dan helpen ze me overdag maar wat meer.
Thuis verder niet zoveel bijzonders, ben geen Miep Kraak. Wel wat meer geloop ivm ouders die toch wat meer mankeren dan eerst.
Geen jonge kinderen meer in huis, wel een tijdelijk uitwonende zoon ivm stage die om de week een weekend naar huis komt.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.