Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

mama 78

mama 78

07-06-2010 om 13:06

Waterwratjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bianca

Bianca

18-06-2010 om 11:06

Ik heb volgens mij de oplossing

Mijn dochter heeft twee jaar achter elkaar onder de waterwratjes gezeten, en wat ik allemaal wel niet gedaan heb, druppeltjes laten slikken, spray erop gespoten, creme erop gesmeerd, niets hielp, het bleef elkaar besmetten, ze zat vanaf haar oksel tot aan haar billen helemaal onder. Op een gegeven moment heb ik ze ingesmeerd met sudocreme en stuk voor stuk een pleister op de wratjes gedaan, per wratje 1 pleister. Het is een heel gedoe, vooral na het douchen, weer nieuwe pleisters, maar ik heb het een aantal weken volgehouden en stuk voor stuk gingen ze weg, en na een maand of twee was alles weg en het is nooit meer teruggekomen!!

Bianca

Bianca

18-06-2010 om 11:06

Trouwens

Ik had wel pleistertjes voor gevoelige huid, want mijn dochter had ook eczeem erbij

Zus

Zus

18-06-2010 om 16:06

Ja maar bianca

Mijn beide dochters hebben waterwratjes gehad en mijn ervaring is dat die dingen sowieso na zo'n 2 jaar verdwijnen. Het is een virus in het bloed waar antistoffen voor opgebouwd moeten worden. Op een gegeven moment zie je dar er een paar gaan ontsteken en vanaf dan is het snel gedaan met de wratjes. Tegen een virus kun je van buitenaf niks doen, ook geen sudocrem.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.