Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Wanneer naar buiten na doormaken covid19?

specht

specht

03-04-2020 om 13:04

live verbinding

Afgelopen week is van een vriendin een goede bekende overleden . De mensen die er niet bij konden zijn door de coronacrisis konden via een live verbinding toch de plechtigheid volgen. Vriendin vond het fijn om er toch op zo’n manier bij betrokken te zijn. Degene die overleed was overigens ook niet aan Corona overleden.

Laetitia

Laetitia

04-04-2020 om 16:04

Breed beleid

Bij mij op het werk (gezondheidszorginstelling) gaan ze er ook van uit dat je 24 uur klachtenvrij moet zijn voordat je weer mag gaan werken. Geen klachten meer hebben wordt echter erg breed opgevat. Je hebt pas geen klachten als je je echt goed voelt, als je echt fit bent.
Bij bevestigde of vermoedelijke coronapatiënten gaat men ervan uit dat dat gemiddeld 5-6 weken duurt.

Toen ik belde met de arbo-afdeling met mijn verhaal (klachten en herkomst) werd ik gelabeld als niet geteste coronapatiënt en werd me te verstaan gegeven dat het dus nog wel even zou duren voordat ze me weer zouden zien op het werk.

De boodschap bij ons is dus duidelijk: niet te snel willen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.