Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Urslau
12-03-2014 om 11:03
Wachtlijsten voor orgaandonatie
Wie van jullie heeft van dichtbij ook met de wachtlijst te maken en wat zijn jullie ervaringen?
Mijn ervaring: frustratie en niet weten waar je aan toe bent.
Artsen vinden dit een beter systeem tov het oudere systeem. Nu hoeven ze niet te slechte mensen of te goede mensen te transplanteren.

Aagje Helderder
25-04-2014 om 07:04
Oooh succes Urslau en echtgenoot!
Lees al een tijd met deze draad mee. Er is een aanbod....hoop dat dat betekent dat je man nu geholpen wordt aan een nieuwe lever! Sterkte en succes! Ga gauw naar de kaarsjes om er één op te steken. Nee, niet één, een zee van kaarsjes van hoop!
Aagje
Verstuurd vanaf mijn iPad

Genista
25-04-2014 om 08:04
Urslau en man!
Daar gaat een kaarsje voor aan. Ik duim, ik hoop, dat het een echte match is en hij een nieuwe lever krijgt!

Hazeltje
25-04-2014 om 09:04
Oh wow!!
Ook hier kaarsjes voor jullie, Urslau en man!
#duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim

Urslau
vooral veel wachten
Dank allemaal.
Gebeld rond half zes. Moesten er acht uur zijn. Nu op afdeling. Bloed en kweken afgenomen. Nu verder wachten. Spannend of alles doorgaat of niet. Ik hou jullie op de hoogte.

Jippox
Urslau!
Wat spannend. Ook hier wordt voor jullie geduimd. Ik hoop zo dat het door zal gaan en dat alles voorspoedig gaat verlopen. Heel veel sterkte!!

Genista
25-04-2014 om 10:04
Sterkte met wachten
Toch gauw even inloggen en kijken voor ik weer aan het werk moet. Veel sterkte met wachten. De tijd kan soms zo krúipen en soms zo hard gaan. Vreemd elastisch iets, die tijd. We hopen op goed nieuws voor jullie.

Hazeltje
25-04-2014 om 11:04
pfoe zeg
Wat spannend is dit. Over een goed uur zou je ongeveer iets moeten weten denk ik.
Had mijn vorige posting helemaal vol geplempt met #duimduimduim maar dat komt niet helemaal over zie ik :)
Sterkte!!!

Urslau
25-04-2014 om 12:04
rond een uur weten we meer
Hoi,
Rond een uur horen we wrs of de operatie wel of niet doorgaat. Hartfilmpje en longfoto is ook geweest. Nu dus
Wachten of de ok door mag gaan. Hoop het van harte.

amk
25-04-2014 om 12:04
k.........
Dat is gewoon zwaar K.. En nu? Weer naar huis en wachten op de volgende?

Mijntje
25-04-2014 om 13:04
Onee
wat een domper! Kan er gauw wat aan die infectie worden gedaan? HOpelijk snel een nieuwe kans.

Jasam
Wat ellendig
en elke keer maar weer die hoop en de teleurstelling.
Sterkte samen.

krin
Scheldwoord
Dat is akelig zeg, die verwachting en dan dit. Maar weer duimen voor snel een nieuwe kans!

Hazeltje
25-04-2014 om 14:04
he bah *heellelijkwoord*
Jakkes Urslau... dat is wel heel erg rot :((. Met een infectie ben je inderdaad niet transplantabel. Gatverdegatver ik baal met je mee!

Genista
25-04-2014 om 14:04
Oh wat een...
Wat akelig gemeen, dit! Het is gewoon niet eerlijk. Sterkte voor jullie.

Urslau
25-04-2014 om 17:04
Flink balen en ons maar klaar maken voor een volgende ronde
Nu hij toch niet transplantabel is gaan we er in de vakantie maar het beste van maken. 5 Mei moet hij weer retour poli en als de waarden dan weer goed zijn mag hij weer op de wachtlijst
Nu hebben wij er echter niets aan.We kunnen alleen maar hopen dat het aanbod door iemand anders is gebruikt en niet verloren is gegaan.
We moesten voor ons gevoel overal erg lang op wachten. Pas na 4 uur werd de longfoto gemaakt. Als dat eerder bekend was was ons een langer wachten bespaard gebleven. Nu bijna 7 uur in het ziekenhuis voor een infectie vinden geweest. BLEGH
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.