Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Tabitha
21-10-2014 om 09:10
Urslau
Dat is dan toch een lichtpuntje, hopelijk heeft hij de weg omhoog gevonden!

Geerke
kaart
Ja je man verdient ook zo'n grote kaart vol namen van het forum, Urslau!!! Hoe kunnen we dat het beste regelen?

Pien
Spannend
Wat spannend allemaal zeg!
Ik lees regelmatig dit topic bij en leef met iedereen mee.
Nu dan eindelijk organen voor Hazeltje. Ze wacht er al zo lang op. En een gek idee inderdaad dat er nu ook een familie is dis rouwt om een dierbare. Hetzelfde maakten wij 2,5 jaar geleden mee met mijn neef. Maar het is zo'n troost om dan te weten dat er iemand geholpen wordt met de organen!
Urslau voor jouw man en jezelf ook veel sterkte. Al die complicaties...bah.

Moiraine
Stille meelezer
Lieve Urslau en Hazeltje,
Ik lees al lange tijd mee, weet niet goed wat te schrijven, vandaar dat ik een stille meelezer ben. Maar wil jullie laten weten dat ik enorm meeleef!
Ben al jaren donor, maar ben door jullie verhalen nog meer bepaald bij de noodzaak ervan.
Ik wens jullie heeeeeel veel sterkte!
En als het kan wil ik ook graag mijn naam op de kaart van Hazeltje en die van de man van Urslau!
Moiraine

gruffalo
Geen nieuws
Geen nieuws is goed nieuws denk ik dan maar, hopelijk is ze de nacht goed doorgekomen. Spannende dagen voor hazeltje en haar familie... Ik steek een kaarsje op en blijf duimen!
Urslau ook voor jou man hoop ik dat er snel duidelijkheid komt. Geen koorts is iig al een eerste goede stap. Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal extreem voorzichtig bent, met al die ellendige bacteriƫn. Zijn er nu helmaal geen plannen voor je man, hij ligt in het ziekenhuis om te herstellen maar geen extra medicijnen/handelplannen? Hoe zit het met de abces/fistel?
Graag ook mijn naam op de kaart voor hazeltje, fijn dat je dit doet!

Boeb
21-10-2014 om 11:10
Hazeltje
Ontwikkeling tot nu:
Ligt op de IC aan de toeters en bellen maar was gisteravond!! al aanspreekbaar! Pffffffff, blij voor nu!
Boeb

Genista
Dankjewel Boeb!
Hartstikke fijn om te horen. Hazel, you go girl! Hazelman, sterkte, sterkte!

Dendy Pearson
bijzonder
Ik vind het heel bijzonder om zo, op afstand, mee te leven.
Gisteravond hebben we het hier in het gezin nog over donor zijn gehad. Mijn man en ik hebben al jaren een donorcodicil op zak. Wat vond ik het fijn om te horen dat onze dochter van 12 het vanzelfsprekend vind om donor te zijn.

Geerke
ja hier ook
De kinderen met name mijn oudste vindt donor zijn en ook bloeddonor zijn ook min of meer logisch. Dat doe je gewoon voor een ander. Ze zijn ook vaak meegeweest naar de bloedbank.

Dendy Pearson
21-10-2014 om 12:10
mijn jongste niet
Onze jongste van 5 wil het niet. Die heeft er hele andere ideeen bij. Maar die is ook nog te jong om te begrijpen denk ik

Urslau
21-10-2014 om 13:10
Geerke ed
ik kan evt namens jullie iets sturen. Ik heb verschillende handschriften
En anders moet iemand zich maar opwerpen.
Trouwens hier weer nieuwe ontwikkeling: ze willen weten of darmgat weer dichter is. Hij MOET nu licht verteerbaar eten. Dan willen ze kijken hoe dat gaat. Spannend dus even.
Hazeltje goes forward. Houden zo lieverd. Stapje naar voren en stapje naar achter. Als de tendens maar voorwaarts is.

Genista
Urslau
Als je me even mailt op oolgenista at yahoo punt com, dan wil ik wel iets voor je man regelen - als hij daar prijs op stelt. Als jullie het een prettiger gedachte vinden dat niemand jullie persoonlijk kent... maar ik wil best de namen op een kaart voor hem verzamelen.

Boeb
Update Hazeltje
Zei ik daarnet dat het naar omstandigheden goed ging, heeft Hazeltje vandaag al aan de telefoon gehangen met insiders
Ze voelt zich alsof er een vrachtwagen over haar heen heeft gereden maar volgens haar en de plegen gaat het goed, zo goed dat er al wat slangetjes/buisjes weg mogen, wel nog op IC maar dat is logisch. Of het allemaal aanslaat is afwachten maar daar moeten we gewoon vanuit gaan *****goede vibes sturen****
Boeb *heel blij*

Urslau
21-10-2014 om 15:10
typisch
Boeb. Bij mijn man ging het afgelopen keer ook zo goed. Ik maak mij nu nog even geen illusies. De echte lijn wordt vaak pas na 2 a 3 dagen duidelijk. Dan gaan ze over op in te stellen afweermedicatie, komen eventuele complicaties en infecties boven drijven.
Ik vind het wel erg fijn te horen dat het nu zo goed met haar gaat. Dat is in ieder geval een goed begin voor verder herstel.

Urslau
Ter controle
Wie zijn naam mist moet het maar zeggen:
Geerke
Dendy Pearson
Katniss
Ijsvogeltje
Jippox
Mijntje
Bellefleur
Aagje Helderder
Hortensia
Elisa Gemani
Lilian1
Puck
Genista
Lynna
Ginny Twijfelvuur
Tabitha
Tijgeroog
Tonny
Moraine
Wie mist?

ijsvogeltje
Genista
Genista, goed dat jij iets leuks voor de man van Urslau gaat regelen! Mijn naam mag erop:-)

ijsvogeltje
zoon is sinds vandaag ook donor
We hebben gisteren thuis gesproken over Hazeltje en de man van Urslau. Kinderen waren zwaar onder de indruk. Oudste zoon heeft zich zojuist als donor geregistreerd! Jongste denkt er nog even over na.