Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Fianna
29-12-2010 om 12:12
Van huisarts wisselen
Ik wil af van mijn huisarts. Heb alle vertrouwen in hem verloren. Nou deelt hij zijn praktijk met een andere huisartsen koppel bij wie ik 1 keer geweest ben en ik vond deze erg prettig, luisteren goed, staan open voor dingen. Ik wil het liefst mezelf bij hen inschrijven. Is dat mogelijk om te wisselen van huisarts binnen hetzelfde praktijk? Hoe pak je zoiets aan?

Fiorucci
31-12-2010 om 17:12
Pelle
Dat zal per persoon/praktijk verschillen, lijkt mij, dat kun je niet in het algemeen zo stellen, toch.

Fianna
05-01-2011 om 21:01
Gelukt!
Nou dat ging wel erg makkelijk! Ik belde vandaag een ha- praktijk hier in de buurt waarover ik goede verhalen heb gehoord. Eigenlijk zit het praktijk vol, maar ik dacht nooit geschoten...
Kreeg een hele aardige assistente aan de lijn en ik vroeg of er nog plek was voor mijn man omdat hij nog geen ha in onze woonplaats heeft. Zij zei dat ze geen patienten aannemen maar dat ha X (mijn huidige ha dus!) nog wel patienten aanneemt. Ik zei dat ik daar nu zit ontevreden ben en mijn man dat niet wil aan doen. Aha, zei ze, jij wil daar eigenlijk weg. Ik dacht laat ik eerlijk zijn en zei dat ik dat inderdaad wil en eigenlijk hoopte dat ik het via mijn man kon regelen. Ze moest wel lachen en zei dat ze zou zien wat ze kon doen en ik moest terugbellen. Ik belde later terug en we kunnen met het hele gezin er terecht wel onder het mom van de rest van het gezin (ik en de kinderen) bij mijn man's huisarts omdat dat makkelijk is.
Goed geregeld toch! Ik ben erg blij! Ik ga het meteen deze week nog regelen. Morgen zie ik mijn huidige ha nog, hopelijk de laatste keer...

Asa Torell
07-01-2011 om 21:01
Ha fianna
Wat heerlijk zeg, dat het gelukt is! Ik hoop dat het helpt om snel te achterhalen wat je hebt.