Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

B...

B...

21-02-2010 om 11:02

Uitstrijkje pap 4

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Elk jaar

Ik had pap 3 en, na colposcopie en biopt een uitslag van SIN II, ik moest sindsdien jaarlijks voor een uitstrijkje, ik denk dat Pap 4 (misschien afhankelijk van de uitslagen van de weefselmonsters) toch ook wel een jaarlijkse controle waard is (?) Sowieso zou ik het navragen!

moet natuurlijk CIN zijn...

Even bellen

Ik denk dat je in het vergeethoekje bent geraakt en dat ze gedacht hebben dat je zelf wel zal bellen na je zwangerschap.Zou even bellen met de huisarts, je zal misschien dit jaar weer aan de beurt zijn maar toch raar dat je nooit meer gecontroleerd bent..
Ik had ook pap4B en moet twee jaar lang iedere drie maanden een uitstrijkje laten maken..

Elk half jaar

ik had 3 jaar terug pap3 ,en sinds die tijd moet ik elk half jaar een uitstrijkje laten maken.

B...

B...

10-03-2010 om 13:03

Morgen...

krijg ik de uitslag.

Daar bellen ze inderdaad voor. telefonische afspraak...
vind het ook raar, maar ja.
Hoop dat het goed is nu.
Ik vloei nog best wel. Nu heb ik ook mijn menstruatie gehad. maar dat is normaal een stuk minder. en ik ben vandaag weer met de nieuwe pilstrip begonnen.
Normaal gesproken ben ik er dan al een paar dagen vanaf. Maar nu nog niet.
Zal misschien wel normaal zijn?? Morgen maar eens vragen als ze bellen.

Mij hebben ze gezegd, dat als het nu goed is;
achter 4 tot 6 maanden uitstrijkje in ziekenhuis.
Dan na half jaar weer. dan na een jaar.
En als dat allemaal goed is, dan ga je gewoon weer voor de 5 jaarlijkse controles naar de huisarts.

eerst morgen maar ns afwachten.

groetjes

Terpi

Terpi

10-03-2010 om 15:03

Succes b

Met de uitslag morgen! Enne, dat vloeien... dat had ik ook heel lang, ik geloof wel 3 weken uiteindelijk. De een heeft het meer, langer en heftiger dan de ander, heeft ook te maken met de hoeveelheid weefsel wat is weggenomen en ook of je fysiek actief bent of juist niet.

B...

B...

11-03-2010 om 12:03

Uitslag

De uitslag is goed! Alles is blijkbaar weggehaald. En ze verwachten dat daarmee het volgende uitstrijkje in augustus goed zal zijn.

Ik ben alleen steeds meer aan het vloeien en daarom moet ik vanmiddag toch terug naar het ziekenhuis.
Ze willen even kijken waar dat vandaag komt.

Maar de uitslag is in ieder geval goed nieuws!

Terpi

Terpi

11-03-2010 om 13:03

Moois b!

Dat is goed om te horen, die hobbel is genomen! Nou nog even achterhalen waar dat vloeien vandaan komt, en vooral wat je eraan moet doen

Fijn!

Fijn dat de uitslag goed is!
Steeds meer vloeien is niet goed natuurlijk...Hoop dat ze er snel achter zijn waardoor het komt

B...

B...

15-03-2010 om 09:03

Terpi en ciska

Ik ben donderdag dus nog naar gyn. geweest ivm bloeding.
Hij heeft alles aangestipt en daarmee zou het moeten minderen. En vooral veel rust en geen gekke dingen doen.

Mocht de bloeding niet minderen, dan zou het een opname moeten worden.

Van al dat gewroet heb ik donderdagavond heel erge buikpijn gehad.maar dat was vrijdag gelukkig weer over.
En de bloeding is nu een stuk minder.

Het vloeien kan sowieso nog een maand duren vlg de gyn. Maar moet niet te gek worden natuurlijk.

maar beetje rustig aan doen en dan komt het wel goed!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.