Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Alleen_vlindertje
03-10-2016 om 09:10
Terugkerende blaasontsteking, wie heeft tips?
Sinds 7 weken heb ik eigenlijk constant blaasontstekingen. Heb al drie kuren achter de rug en vandaag is het weer zover. Heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts om weer urine te laten testen en ws weer een kuur. Ik ga natuurlijk met haar bespreken hoe dit nu kan en hoe ik het kan voorkomen maar ik doe volgens mij alles al...
Ik heb sinds 5 maanden een vriend en we hebben een goed sexleven Maar het nadeel is dus wel dat ik hierdoor (denk ik) dus steeds blaasontstekingen krijg en/of schimmelinfecties. Ik word er echt doodmoe van om steeds naar de huisarts te moeten! Heb het ook op vakantie gehad en dus vorige maand in Canada... zucht.
Ik heb alle huismiddeltjes al gebruikt:
- Cranberry capsules
- vitamine C
- liters drinken per dag
- D-mannose capsules
- plassen na gemeenschap
- douchen/wassen voor gemeenschap
Kortom, ik weet het niet meer.... De optie om dan maar geen sex meer te hebben trekt me niet echt aan.... De gedachte om dan maar de relatie te verbreken doet me enorm verdriet maar ook de gedachte dat we wel bij elkaar blijven maar niet meer gemeenschap kunnen hebben, doet me ook verdriet... Ik weet wel dat je ook op andere manieren intiem kunt zijn maar ik was er eigenlijk pas net van aan het genieten. Na een vrij zwaar huwelijk van 23 jaar waarin het nooit fijn was, was ik net aan het leren om van sex te gaan genieten en nu dit. Baal er enorm van en ben dus wanhopig op zoek naar een oplossing.
Heeft iemand van jullie deze ervaringen ook en wat is er aan gedaan? Is er iets aan te doen of moet ik hier mee leren leven???? Ik hoop echt dat iemand me hoop kan geven ;-)

Anonymized User
12-10-2016 om 16:10
Bij mij hielp
Een combinatie van cranberry capsules en colloidaal zilver heel goed. Zilver helpt tegen bacteriƫn virussen en schimmels.

Kaaskopje
12-10-2016 om 23:10
Vlindertje
Jee wat vervelend zeg! Ik hoop dat de ellende nu snel minder wordt.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.