Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Pooh bear

Pooh bear

04-12-2020 om 19:12

pfff nieuwe corona Quarantaine regels

Kopzorg

Kopzorg

07-12-2020 om 14:12

Pennestreek

Dochter is net 18 en "moet" het dus zelf regelen. We hebben samen al heel wat zitten mailen de afgelopen dagen. Deze docent is ook de mentor van dochter.
We/ Dochter heeft het geopperd dat ze volgende keer gewoon naar school komt met klachten. Als hij niet het protocol wil volgen dan hoeft zij dat ook niet. Hele discussie heen en weer.
De test was negatief dus ze is vandaag wel naar school ook al is de verkoudheid nog niet weg.
Weer boze mail van verzuimbegeleiding zitten we niet op te wachten. Die zak hooi had haar wel ongeoorloofd afwezig gemeld.
Sorry voor die vreemde titel die hij hier thuis gekregen heeft maar het is zo'n vreemde man met een rare visie op les geven en mentor zijn.

Piep

Piep

Docenten

Hier mogen docenten zelf weten of ze een livestream opzetten. Toen zoon positief getest was hebben twee docenten de moeite genomen om even teams op te starten. Twee uur les dus in een hele week.

Pennestreek

Pennestreek

Kopzorg

dan zou ik dat neerleggen bij de afdelingsleiding. En dat zou ik zelf als ouder doen, ook al is dochter 18. School heeft een protocol en deze docent volgt dat niet. Dat is dus niet de afspraak. Is er geen protocol, of zoals bij Piep (wat ik echt heel raar vind...) dan is het wat lastiger, maar in dit geval is het er wel, dus daar moet niet alleen je dochter maar ook de docent zich aan houden.

Kopzorg

Kopzorg

Samen met dochter mails gemaakt

Nog niet alle geadresseerden hebben gereageerd.
Als dit bij een volgende afwezigheid door corona gerelateerde klachten weer gebeurt ga ik bellen. Dat heb ik dochter al verteld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.