Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaaskopje
27-05-2012 om 00:05
Pfeiffer
Mijn jongste dochter is heel zielig momenteel. De uitslag van het bloedonderzoek moet nog binnen komen, maar het is zo goed als zeker dat ze Pfeiffer heeft. Ze zit dus nog in de beginfase en zit zichzelf heel erg in de weg. Wat vooral een probleem is, is dat ze zo'n hoofdpijn heeft. Niets lijkt te helpen. Een koele handdoek is wel lekker, maar totdat die weer lauw geworden is natuurlijk. Ze verhuist constant van bed naar bank en van bank naar bed. Ze heeft weinig eetlust.
Wie heeft er (helaas) ervaring mee en heeft wat tips om haar erdoorheen te helpen?

jessica 5
03-06-2012 om 15:06
Kaaskopje
Oke dat verklaart misschien wel de reden van haar misselijkheid. Gaat dat dat nu al wat beter?. Dat z.h eten is natuurlijk ook niet zo lekker dan het eten thuis. Toen ik als puber in het z.h lag hebben mijn ouders wel eens wat eten waar ik echt zin in had meegenomen en ik weet nog goed dat ik daar van smulde.
Hebben ze daar geen zitjes op de gang van de afdeling waar ze tijdens het bezoekuur met jullie kan gaan zitten?. Dan hoeft ze nog niet mee naar het restaurant maar is dan wel even van die kamer af. Ook wel fijn voor de privacy om rustig te kunnen praten zonder die kamergenoten erbij.
Ik snap goed dat je moet huilen, het is ook niet niets als je op afstand zit en je dochter heeft het op dat moment moeilijk en je kunt haar niet troosten. Sterkte er mee.

Tineke
03-06-2012 om 21:06
Meeleven
Kaaskopje, je hebt er niets aan, maar weet dat we hier met z'n allen erg meeleven. Iedere dag vragen mijn kinderen ook of er weer nieuws is.
En tja, ziekenhuizen word je heel gauw zat...zeker ook als puber, ook zo weinig privacy op alle gebieden. Alleen dat al is naar genoeg. En daar komt nu nog een heleboel bij.
Sterkte, voor jullie hele gezinnetje.

Kaaskopje
03-06-2012 om 22:06
Tonny
Dank je wel voor je meeleven. En ook voor de post:-)
Zus liep vandaag door de winkel waar dochter werkt en werd steeds staande gehouden, vertelde ze. Ze was er een beetje ongemakkelijk onder, maar vond het wel heel geweldig dat ze zo meeleven met zieke dochter. Ondertussen profiteert ze ook even... zieke dochter heeft een grote tv op haar kamer. Daar kan ze nu lekker een paar dagen kijken. Elk nadeel heb se voordeel.:-)

roefel
04-06-2012 om 00:06
Potdorie
Vanavond telefoontje van ziekenhuis. Ze gaat morgen opnieuw geopereerd worden. Haar wond van de operatie herstelde niet lekker. Het blijkt dat haar darmen tegen de opperhuid aanliggen. Daarom gaan ze een mantel maken tussen de darmen en de opperhuid, tenminste zo heb ik het begrepen. Buiten dat elke operatie een zeker risico inhoud geen reden tot zorgen zegt de nachtzuster, maar het voelt niet lekker, dit er ook nog eens overheen. Kaaskopje is nu nog bij haar, die krijgt een bedje op haar kamer.

jessica 5
04-06-2012 om 01:06
Roefel
Tjee wat heftig zeg!. Ik hoop dat je wat kunt slapen vannacht. Mooi dat je vrouw lekker bij haar kan zijn vannacht. Sterkte morgen.

Genista
04-06-2012 om 07:06
Ach roefel toch
Net als bij Kaatje Heksenvet thuis kijken we ook elke dag wel of er nog nieuws is. En nu komt dit er ook nog overheen. Sterkte voor jullie hele gezin.

Tineke
04-06-2012 om 07:06
Ach nee
Wat sneu, wat naar nu weer. Veel sterkte, en weer opnieuw veel beterschap.

albana
04-06-2012 om 08:06
Nee hé?
Bah ook dat nog...........Ik zal de hele dag duimen voor jullie.....Op een goede afloop...
groeten albana

Vic
04-06-2012 om 08:06
Sterkte
Wat vervelend zeg, zit je volop in je herstel krijg je dit er weer bij. Veel sterkte voor jullie allemaal.

Rafelkap
04-06-2012 om 09:06
Onee
Ik hoop dat ze de operatie straks goed doorstaat (en jullie ook!) en dat het vanaf nu alleen maar beter gaat.
Hou vol!

Irene
04-06-2012 om 09:06
Geen onderwerp
Wat een ellende toch allemaal. Ik heb zo te doen met jullie dochter, die zich al zo ziek en ongelukkig en angstig voelt, en dan nog weer een operatie er bovenop. Bah.
Ik denk aan jullie vandaag en duim dat de operatie voorspoedig verloopt en dat het mee zal helpen het herstel daarna juist sneller te laten verlopen. Wel heel fijn dat kaaskopje vannacht in het ziekenhuis kon blijven!
Heel veel sterkte!!

tonny
04-06-2012 om 10:06
He wat naar!
Heel veel sterkte, hopelijk verloopt de operatie voorspoedig. Wat een tegenslag, bah!!

IngridT
04-06-2012 om 13:06
He, kaaskopje, roefel & kinderen....
Wat een narigheid allemaal!!!
Pff...ik hoop dat het van hier af alleen nog maar gestaag bergopwaarts zal gaan met dochter!
Sterkte!!
Ingrid

marinade
04-06-2012 om 15:06
Sterkte
Het is wel veel op jullie bordje. Hopelijk vanaf nu herstel voor jullie dochter. Sterkte en beterschap!

elsje78
04-06-2012 om 18:06
Sterkte
Hopelijk knapt ze hierdoor nu heel snel op, wat een verhaal zeg! sterkte voor jullie allemaal!
groetjes

Mien*
04-06-2012 om 19:06
Dikke kaars
voor dochter en voor jullie allemaal, wat een tegenvaller, maar toch wel fijn dat het ontdekt wordt voor jullie weer in een acute situatie thuis belanden..
Wat is gezond zijn toch een voorrecht!
Sterkte voor jullie allemaal, het zal wel extra moeilijk zijn om te herstellen als je ook nog pfeiffer onder de leden hebt!

Guinevere
04-06-2012 om 19:06
Spuit 11 maar toch
Kaaskopje en Roefel, ik ben even niet geweest vanwege vakantie, maar met enige vertraging wens ik jullie veel sterkte om je hier door heen te slaan. En vooral voor de meiden natuurlijk.