Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

AnneJ
14-12-2020 om 19:12
Persconferentie Lockdown
Stelletje randfiguren staan buiten een fluitconcert te geven.
Recht op demonstratie allright en ik ben blij dat Rutte dapper doorploegt maar ik kan me niet goed concentreren op de inhoud met dat xxxxxxxx geluid.
Dat wordt weer een oefening op mijn tong bijten bij geliefde viruswappies.

Vicky
15-12-2020 om 14:12
'Ik geloof haar eerder dan jouw vaardigheid om haar correct te citeren en daaruit de juiste conclusies te trekken met name omdat je verder totaal niet ingaat op de in mijn postje rijkelijk aanwezige argumenten.'
Kijk gewoon de uitzending even terug.

Laetitia
15-12-2020 om 15:12
V@@s
‘Iedereen die in aanraking gekomen is met iemand die een positieve test had kan zich toch op dag vijf laten testen?’
Dat is mijn jongvolwassene niet online gelukt hoor. Gaf aan geen klachten te hebben en werd direct van de site gegooid. Moest dus verkoudheid fingeren of bellen. Dat laatste is ook gedoe. Dom.

Tango
15-12-2020 om 19:12
Hema
Heel bijzonder van die Hema, rookworst en taart is toch geen eerste levensbehoefte? En dat hebben ze bij de supermarkt ook. Ik begreep dat drankzaken ook open blijven i.v.m. mensen met alcoholverslaving, net als de coffeeshops. Maar kan het verkeerd begrepen hebben.
Had een bestelling bij C&A gedaan met bezorging in de winkel. Kreeg ik een mail dat levering aan de winkel niet door kan gaan omdat de winkel gesloten is. Wordt ook niet omgezet naar thuisbezorging. Kreeg alleen een kortingscode voor een nieuwe bestelling maar die is ook niet binnen voor de Kerst. Wat moet zoon nu aantrekken met Kerst? Geen idee.

Tango
15-12-2020 om 22:12
Ginny
Nee, Wehkamp! Daar nog even snel iets besteld. Hopelijk op tijd binnen.

Koud
16-12-2020 om 10:12
Adamskostuum
Kleding is blijkbaar geen eerste levensbehoefte, kunnen we eindelijk weer ongeneerd in ons blootje lopen! Joehee.

Tango
16-12-2020 om 17:12
Hema
Gaat vanaf morgen weer sluiten. Action zou open gaan maar nu toch niet. Volkomen begrijpelijk vind ik. Zo kan je alle winkels wel open houden waar een chocoladereepje of een blikje drinken te koop is. Dat schiet niet op natuurlijk.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.