Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

evenzo
06-02-2009 om 12:02
Overtijdbehandeling
Het is een ramp...wie heeft ervaring met overtijdbehandeling? ik ga dit over een week doen...ben even helemaal van slag maar ik wil echt niet nog een kindje.

Verdriet
18-02-2009 om 18:02
Evenzo
fijn dat je nog laat weten hoe het met je gaat. Je slaat je er dapper door heen. En, als jij je nu prima voelt, dan is dat zo. Ga je inderdaad niet schuldig voelen over het feit dat het naar omstandigheden goed met je gaat.
Inderdaad zoals Manda zegt, komt wel goed met jou en je gezin. Weet je...het vergt ook kracht om voor je huidige kinderen te kiezen. Het is goed zo. Je bent een lieve moeder.
knuffel van Verdriet

ook anoniem
18-02-2009 om 20:02
Hcg hormoon
Ik wens je een goed herstel in lijf en hart!
Nog even dit: na twee weken moet je (moest ik in ieder geval) op controle bij de huisarts met urine om te kijken of het hormoon weg is en de behandeling dus gelukt is. Bij mij bleek het hormoon nog steeds in de urine te zitten en leek het dus niet gelukt te zijn. Die schok was echt af-schu-we-lijk. Ik stortte totaal in. Na alles wat ik al had meegemaakt. De huisarts schrok zich ook een hoedje. Hij belde naar de abortus kliniek en die vertelden hem dat dit heel vaak voorkomt...dat er waarschijnlijk niks aan de hand was dat ik over een week nog een keer urine moest laten controleren. Wees dus voorbereid!

evenzo
21-02-2009 om 09:02
Ter afronding
Hoi ook anonime, ik kan me voorstellen dat je je wezenloos bent geschrokken. Ze hebben tegen mij gezegd minimaal 3 weken. Dus die termijn hou ik dan maar aan.
Het gaat aardig hier. Begin nu wel erg te vloeien en mag nog geen tampons dus dat is wat minder. Ook kwam ik gister werkelijk de hele dag gezinnen tegen in het dorp met 2 oudere kinderen (bijv 5 en 7) en een klein babietje. Opeens heb je daar natuurlijk ook oog voor of valt het extra op. Gisteravond voelde ik me echt een 'zwakkeling' dat IK dat niet eens zie zitten. Dat dat voor mij de reden was.... Tegelijkertijd weet ik heel goed waarom en sta ik daar ook achter maar het gevoel dat ik dat niet eens kan (ik zou toch alles moeten kunnen? (hardnekkig denkpatroon nog van vroeger) sloeg even in.
Na ja dat dit dingen zal ik nog wel vaker tegenkomen
dank