Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

jm
17-02-2013 om 11:02
Oksels wassen
Als ik 's morgens wakker wordt dan ruiken/stinken mijn oksels. Ik gebruik Odorex extra dry depper een paar dagen achter elkaar na het douchen, 's avonds. Maar vaak ruiken/stinken mijn oksels 's morgens nog naar zweet.
Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen.
's Morgens was ik mijn oksels mijn zwitsal wasschuim en dan ruiken ze weer lekker.

dirksmama
25-02-2013 om 03:02
Steen
'Steen' is inderdaad gewoon groot stuk aluinkristal, een aluminiumzout.
En hier komt de nep om de hoek kijken, alterneuten zeggen dat je borstkanker krijgt van de aluminiumzouten in deodorants...op verpakking van steen staat 'free from aluminium' of 'free from harmful chemicals', en wat is die 'steen'?...

MariaV
25-02-2013 om 10:02
Rosa, merken
Mijn oude hemdjes (die dus al 15 jaar meegaan) zijn van zo'n degelijk damesondergoedmerk, ik weet helaas niet meer welk. Ze waren destijds zo'n 25 gulden per stuk, dus dat zal nu wel zo'n 30 euro betekenen. Deze zomer heb ik op vakantie wollen ondergoed gekocht, dat kun je hier niet zo makkelijk krijgen vrees ik. Google eens op Varmaland. Duur (ter plekke wel een stuk minder duur dan online), maar ik vond het ontwerp zo leuk. Wol (net als zijde) is ook heerlijk in de zomer hoor. We denken bij wol altijd aan koud weer, maar het draagt juist ook heel prettig als het warm is. In de zomer draag ik ook gewoon katoen.