Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Dikkie

Dikkie

01-10-2008 om 12:10

Maagverkleining

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sterkte

Hallo Dikkie,lieverd kies je de volgende keer een andere naam voor jezelf je bent meer dan alleen je overgewicht hoor. hihih. Tuurlijk bedoel ik dit heel lief !

Ikzelf ben net voor het eerst in mijn leven op de goede rit en ineens lukte het en ben ik nu 23 kilo kwijt,nog 10 te gaan. Ook ik ken de drang om gewoon alles maar dan ook alles op te eten wat ik tegen kom wat een drang en soms val ik nog wel eens terug. Ik weet niet hoe het komt maar ik ben echt anders gaan eten (nee dit is geen overhalen naar jou toe) ik ben callorieen gaan tellen en zo heb ik gekeken welke tussendoortjes wel kunnen en welke niet en ben ik de twee broodmaaltijden door gaan plannen. Qua avondeten doe ik lekker niets anders dus gewoon een patatje en een pizza per week. Daarnaast ben ik meer gaan bewegen wat ook steeds makkelijker werd hoe meer kilo's ik kwaijtraakte. Ik hou dit nu al redelijk met gemak met soms een kleine terugval van een week of zo alweer bijna drie jaar vol. Ik ben van mening dat iedere minuut extra beweging extra callorieverbranding betekend dus een keer extra de trap oplopen , te voet naar de markt, supermarkt, de polder rondlopen met mijn uk in de buggy, meer dingen op de fiets doen. In de tuin werken enz. Aan het sporten krijg je mij echt niet maar ik merk als ik me minder beweeg bv omdat het weer niet meezit dat het dan veel en veel langzamer gaat en ik soms zelfs aankom want tja wat je er in stopt moet wel verbrand worden en dat doen toch echt je spieren. Ik wens je met je beslissing en de ingreep echt het beste toe, ik snap dat dit geen overhaaste beslissing is.

Weet iemand trouwens nog een tips wat dames kunnen doen die veel afvallen/gaan afvallen om ervoor te zorgen dat we geen vleermuisarmen krijgen (ik durf amper nog te zwaaien hahaha), rimpelkinnen en hangborsten en zakkende cellulitus ? Het is bij mij langzaam gegaan, heb veel gedronken, eet redelijk gezond en extra vit C maar tja....strakker wordt ik er niet op en ik ben toch "pas" 34....kreun.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

11-10-2008 om 21:10

Het komt met name in de VS niet vaak voor (overmatig alcoholgebruik na een bypass) omdat iedereen daar die zo'n operatie ondergaat van te voren en erna uitvoerig psychologisch onderzocht en begeleid wordt... Omdat er in het begin relatief veel patienten waren die hun troost zochten in alcohol na de operatie omdat ze de kick van veel eten misten...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.