Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2012 om 22:09

Longembolie

Mien, ik zit inmiddels aan de bloedverdunners en ik doe mee aan een onderzoek voor een nieuw middel. Dat betekent dat ik heel goed in de gaten gehouden ga worden. Ook sta ik komende week op de stoep bij 'mijn' fleboloog. Die zal ook wel schrikken.
Deze jonge meid van 51 voelt zich nu een hijgend oud paard

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
oregano

oregano

18-09-2012 om 21:09

Jee, kaaskopje

Ik ben weken niet op OOL geweest, voor het eerst weer vandaag en dan lees ik jouw verhaal. Wat een schrik zeg na alles net met je dochter en de dingen daarvoor. Dat is toch wel veel wat er op jullie afkomt. Er is zoveel gebeurd de afgelopen jaren bij jullie, het leven lijkt soms wel oneerlijk zeg.
En nu met je eigen gezondheid, wat heftig....Hoe gaat het nu met je? En thuis met iedereen? pas je wel een beetje beter op jezelf? Wat kun je ineens kwetsbaar zijn .. Ik wens je veel sterkte en een goed herstel!
Knuffel Oregano

Kaaskopje

Kaaskopje

24-09-2012 om 01:09

Jessica

Ik heb vrijdag een gesprek met de bedrijfsarts, dus dan bespreek ik hoe ik het aan wil pakken. Het is inderdaad verstandig om het eerst op therapeutische basis weer op te pakken.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-09-2012 om 01:09

Oregano

Sorry dat ik zo laat reageer.
Ze zeggen wel eens dat ieder huisje zijn kruisje heeft, maar ik kan er onderhand een mooi lapje mee vol borduren:-) Ik zou willen dat het anders was, maar het gebeurt nu eenmaal.
Ik moet zeggen dat het redelijk gaat. Ik kom mezelf af en toe nog wel tegen. Als ik het eten maak bijvoorbeeld, pannen afgieten en heen en weer tillen, of zoals vandaag tijdens het fietsen naar de supermarkt. Ik reageer ook merkbaar op stress-situaties. Ik ben er dus nog niet. Ik begrijp uit alles wat ik erover lees dat het nog wel even kan duren voor alles weer bij het oude is.

jessica 5

jessica 5

25-09-2012 om 01:09

Kaaskopje

Zo te lezen gaat het redelijk goed met je. En je de denkt dat je al weer heel wat kan, maar zo te lezen kom jij ook je zelf wel tegen bij de gewone klusjes. Dus vertel dat ook aan de bedrijfsarts dat je het nog even niet trekt. Het fijne van op die therapeutische basis is dat je eigenlijk niet ingeroosterd staat dus als je het niet meer trekt gewoon zonder problemen naar huis kunt gaan. Fijn voor je collega's en voor jouw. Heb je zwaar lichamelijk werk?.
Ben je al goed ingesteld met die antistolling?.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-09-2012 om 17:09

Jessica

Om met je laatste vraag te beginnen: ik moet vanaf vorige week donderdag tot aanstaande dinsdag een gelijk aantal mg slikken en dan gaan ze kijken of dat goed gaat. Dan mag ik weer even door de mallemolen:-)
Ik vind deze manier van ziek zijn wel apart. Als ik mij gedeisd hou, dan vraag ik mij bijna schuldig af of het wel terecht is dat ik thuis zit. Ga ik iets doen, dan vraag ik me af waarom ik zo dom was om dat te gaan doen. Dit is nieuw voor mij:-) Ik leg dat de bedrijfsarts dus maar voor en dan kijk ik wel wat zijn eerste reactie is. Ik kreeg de uitnodiging net binnen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.