Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Tineke
29-02-2008 om 11:02
Leven tussen aanhalingstekens, een update
Het liefste zou ik schrijven dat het hier zo goed gaat, dat we de boel op de rit hebben. Zoiets hadden we onszelf immers ook beloofd, de tijd van de Mattheuspassion is aangebroken, en dan zouden we veel procentjes 'gewoon leven' herwonnen hebben.
Maar dat is niet zo. Het lijkt alleen maar beroerder te gaan. Bas heeft steeds zwaardere medicatie nodig tegen de pijn. Komende week wordt er een scan gemaakt, voor de zekerheid, om te kijken of er niet opnieuw gruwelijke dingen aan de hand zijn. Het zou z'n klachten wel verklaren, maar tegelijkertijd was er gelukkig wel een arts die het zich niet voor kon stellen dat het opnieuw foute boel zou zijn.
Het is moeilijk nu de lichtpuntjes te zien, het is moeilijk om moed te houden. Bij mij is de energie eigenlijk wel diep onder het nulpunt gezakt.
Zoiets gaat het dus, ik had echt een ander berichtje willen plaatsen.

Sint
02-12-2008 om 08:12
Sint
En de Sint "herself" wenst jullie ook een hele knusse pakjesavond toe. Een pretpakket komt als het goed is vandaag aan (als de postpiet meewerkt)
liefs van de sint

WiekeB
03-12-2008 om 12:12
Alvast
een fijn oudejaarsavond gewenst, lieve Kaat. En ik hoop dat je morgen wakker mag worden met veel liefde, kusjes, knuffels en armen om je heen.
Stevige knuffel alvast van Wieke

WiekeB
03-12-2008 om 12:12
nou jah zeg. Ik ben zo druk met jouw verjaardag bezig (in mijn hoofd dan) dat ik op de zaken vooruit loop. Zucht. Ach wat, morgen gewoon nog een keer ;-)
Wieke

Petra-
03-12-2008 om 22:12
Kaatje
alvast voor morgen een dikke knuffel, jij viert het leven.... in gedachten bij Bas..

Petra-
04-12-2008 om 07:12
Ook euh
mmorgen moet natuurlijk overmorgen zijn... Maar ook voor vandaag een dikke knuffel!

Petra-
04-12-2008 om 22:12
Lieve kaat
nu dan, ik steek een kaars voor jou aan, morgen is het jouw verjaardag, zonder Bas.... Een knuffel voor jou en ik hoop met heel mijn hart dat jullie een manier vinden om toch jouw leven te vieren!

WiekeB
05-12-2008 om 07:12
Gefeliciteerd, kaatje!
Lieve Kaatje, gefeliciteerd met je verjaardag! Wat zal het een rare dag zijn. Ik hoop dat het genoeglijk en gezellig wordt vandaag, een dag die een glimlach om je mond tovert en een warm gevoel in je hart geeft.
Liefs van Wieke

Mickey
05-12-2008 om 09:12
Lieve kaatje!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een dag met een traan maar hopelijk ook met een lach, en met heel veel virtuele en echte zoenen voor jou.
En een berg kadootjes natuurlijk! :-)
Knuffel,
Mickey

Petra-
05-12-2008 om 09:12
Gefeliciteerd, lieve kaat
met je verjaardag! Ik hoop voor jullie een dag waar je aan het einde van de avond met een warme glimlach aan terug kan denken!

knevel
05-12-2008 om 11:12
Gefeliciteerd kaatje
Kaatje, gefeliciteerd met je verjaardag en met die van de sint. Ik hoop dat het een leuke dag gaat worden, met een hoop verrassingen.
liefs Eveline

Bastet
05-12-2008 om 11:12
Lieve kaatje
Hartelijk gefeliciteerd,ik wens je een warme,liefdevolle dag toe.
liefs,Bastet

Rafelkap
05-12-2008 om 14:12
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Kaatje! Een hele fijne dag toegewenst en een heel knus sinterklaasfeest.
liefs van Rafelkap

Jose van Polanen
05-12-2008 om 14:12
Ook van hier
Gefeliciteerd! Dat het een draaglijke dag mag worden.
groet,

Mien*
05-12-2008 om 15:12
Sterkte en
gefeliciteerd! Ik hoop dat de fijne dingen overheersen, voor vandaag en in herinnering!
Liefs, Mien

branca2
05-12-2008 om 18:12
Lieve kaat
van harte meid!!! ik hoop dat je toch een leuke dag hebt vandaag en dat jullie genieten tussen de tranen door

tonny
05-12-2008 om 19:12
Van harte
met het begin van een nieuw levensjaar, hoe onwezenlijk het ook voelt.
Ik wens je veel lichtpuntjes toe!
tonny

Petr@
05-12-2008 om 21:12
Hieperdepiep
lieve kaat, gefeliciteerd, ik hoop dat je een liefdevolle dag hebt...
kuz,
Petr@

reina
05-12-2008 om 21:12
Kaatje
Laat, maar niet minder gemeend:
Gefeliciteerd! Ik hoop dat er een zo goed mogelijk jaar op je wacht, met veel warmte en liefde van de mensen om je heen!