Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kan mijn voet gebroken zijn?

Vesper Lynd

Vesper Lynd

07-09-2016 om 09:09

Voet

Wat denken jullie van mijn voet? Daar is dus ook keihard iets op gekomen en de pijn wordt niet minder. Er lijkt onderhuids een soort zacht kussentje te zitten, bovenop de voet dus, en als ik daarop druk doet het heel erg pijn. Verder heb ik vooral na een dag in een krappe schoen een erg vermoeide voet (schoen is prima passend, maar niet zo los als slippers of vrijetijdsschoen).
Ik durf dus niet naar de dokter omdat ik niet zes weken in het gips durf. Waar moet ik dan in 's hemelsnaam een automaat vandaan halen?

Wilgenroosje

Wilgenroosje

07-09-2016 om 10:09

Toch even naar de dokter?

Stél dat je 6 weken in het gips zou moeten en dat nu niet doet, maar gewoon doorgaat. Blijkt er over een paar weken toch iets niet goed te zitten, wat niet met alleen gips nog kan herstellen. Ben je veel verder van huis.

Kom op, gooi die twijfels overboord en maak een afspraak. Het kan natuurlijk ook meevallen en dan loop je je al die tijd voor niets zorgen te maken.

Sterkte trouwens.

Triva

Triva

daarbij

Als je het laat onderzoeken WEET je of gips nodig is of niet (en bepaal je nog steeds of je dat gaat doen of niet). Durf niet in het gips vind ik maar raar, roep je dat ook als je been duidelijk in een vreemde hoek ligt na een ongeluk? Vaak kun je al snel met een plastic schoentje aan overal komen en je zult geen gips krijgen tot aan je lies, dat is pas onhandig namelijk.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

Durven

Ik durf het wel, maar je bent dan weken aan huis gekluisterd. Ik zie me nog niet met trein en tram naar mijn werk hobbelen met krukken. Maar goed, ik ga bellen morgen of zo ;-)

kaplablokje

kaplablokje

Twee voeten

hHet gaat volgens mij om twee voeten, een van sinilind en een van Vesper Lynd. Ben naar beide benieuwd.

Target

Target

07-09-2016 om 12:09

Vesper

mijn man kreeg taxivergoeding van zijn baas om naar het werk te komen. Misschien een idee mocht het nodig zijn?
Trouwens ook een kneuzing kan heel lang pijnlijk zijn.
Ik ben pas gevallen, paar heel pijnlijke drukpijnen, maar is gewoon bandenletsel. Ben nu 4 weken verder en nog steeds veel pijn. Toch geen breuk, dus het kan nog meevallen.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

07-09-2016 om 12:09

Dat lijkt me wel wat

Misschien is de huur van een auto met automaat wel goedkoper dan een taxi. Dan doe ik dat ;-)
Eerst maar eens naar de huisarts. Het is ook niet ondraaglijk maar wel irritant.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

07-09-2016 om 20:09

Ooh Ad

Ik weet wel dat dat kan.
Maar dan hoef ik het nog niet te willen. Geloof namelijk ook dat ik dat zelf beter kan.

Ad Hombre

Ad Hombre

07-09-2016 om 21:09

Ginny

Even wachten. Jij denkt dat je je auto beter in z'n twee kunt zetten als je aan de handpook zit dan aan de automaatpook? Het enige verschil is dat je niet hoeft te koppelen. Vreemd gekronkel.

Volgens mij rationaliseer je je weerstand tegen verandering.

Puck

Puck

07-09-2016 om 23:09

Voet van Sini

De preciese stand van zaken weet ik niet maar ik heb Sini op facebook en daar heb ik niets gezien over gips dus ik denk dat het wel oke is.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2016 om 12:09

Puck

Misschien komt het vervelender over dan in levende lijve, maar wat ik wil zeggen: ik hou mijn Facebook en OO toch wel wat gescheiden. Met wie ik bevriend wil zijn, ziet alles hier en daar maar verder niet. Dus ik weet niet of ik het prettig zou vinden als je met info van Facebook hier op OO een update zou geven van mij. Daarnaast kan het ook zijn dat ze haar nieuwe werkgever niet meteen wil laten schrikken met berichten over een mogelijk gebroken teen. Als je ziet hoe snel een schoolbestuur ergens een rare draai aan kan geven zoals bij haar vorige werkgever is gebeurd, zou ik ook voorzichtig zijn.

Puck

Puck

08-09-2016 om 14:09

Kaaskopje,

Je hebt helemaal gelijk Kaaskopje. Ik snap je punt en meestal hou ik t ook redelijk gescheiden. Voor het geval Sini daar ook zo over denkt: oprechte excuses.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-09-2016 om 08:09

Puck

Op Facebook zou ik een like-duimpje gestuurd hebben:-).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.