Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

juf Ank

juf Ank

24-08-2020 om 18:08

ik haat mijn BH

wadje

wadje

27-08-2020 om 13:08

dat ligt er aan

'Lilian, je doet t fout.. je moet zo'n ding niet over je hoofd aantrekken, je moet er in stappen en omhoog trekken! Ze zijn rekbaar genoeg om over je heupen/buik te kunnen.'

haha, dat is natuurlijk volledig afhankelijk van de breedte van je heupen/buik. Bij mij werkt het niet in ieder geval. Een tankini aantrekken met 35 graden is ook zo'n ramp.

Diva van Hunkemöller

Past altijd goed, ik heb het in vele kleuren. Maar ik vind de beugels vervelend. Van de zomer heb ik echt bh loos gelopen maar op school kan dat echt niet.
Sini

Dat zou een oplossing zijn ,

Ik ben model recht dus dat moet lukken haha

Tango

Tango

31-08-2020 om 19:08

Zonder

Als ik lang zonder BH loop krijg ik toch echt last van mijn rug of schouders hoor, dus heb eigenlijk altijd wel een BH aan, behalve als ik ga slapen. Ik heb een E-cup. Ik draag eigenlijk altijd hetzelfde soort, van Hünkemoller, een minimizer zodat mijn cup ook nog wat kleiner lijkt. Zitten beugels in maar die blijven over het algemeen goed zitten. Heb geen grote problemen ermee, maar als het warm is gaat het inderdaad wel erg zweten. Hemdjes e.d. geven mij echt te weinig steun.
Dochter hier heeft een nog iets grotere cup en wel vaak problemen een goede BH te vinden. Draagt ook altijd een model van Hünkemoller. Mijn BH wil ze absoluut niet, want die is niet padded. Inderdaad, tegenwoordig zijn die meiden veel preutser, je mag echt geen tepel zien. Toevallig had ze laatst een non-padded model (per ongeluk) besteld, ze voelde zich er naakt in.
Superbra zijn we ook geweest, prima service, maar de bh's vindt dochter uiteindelijk toch te strak, dus liggen in de kast. Ik vind dat ook het geld niet waard.
Maar het blijft lastig hoor, een goede BH vinden, zeker bij een grote cupmaat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.