Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Ibuprofen

Puck

Puck

03-09-2013 om 16:09

Temet en knurf

De opmerking "Als het gaat om pijnstilling dan kun je net zo goed een paracetamol slikken.\' was zeker niet algemeen bedoeld, maar juist voor IngridT. Zij geeft aan dat paracetamol ook helpt dus in dat geval is het niet zo van belang om dan over te stappen op ibuprofen. Jullie gevallen zijn specifiek en dan kan het heel anders zijn.

100%mama

100%mama

10-09-2013 om 12:09

niet bloedverdunnend

als je geen bloedverdunners gebruikt. Enkel hierbij versterkt Ibuprofen de werking...

Hier geregeld Ibuprofen (reuma), maar in slechte dagen wel met maagbescherming. Ik heb er verder nooit hinder van ondervonden toen ik nog geen maag bescherming slikte, maar je weet het nooit. Voor een paar enkele dagen hoef je geen maag bescherming te gebruiken. Na 1 week intensief gebruik met vervolg is het wel raadzaam om maag beschermers erbij te gebruiken.

Als paracetamol ook werkt zou ik inderdaad hiervoor kiezen qua pijnstilling, maar werkt niet ontstekingremmend natuurlijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.