Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Sandra Doe
28-12-2010 om 21:12
Help schimmelinfectie is er een dokter in de zaal?
Ik wat gevreeen met een vriend van mij. Hij heeft mij kortstondig een klein beetje gevingerd, heel oppervlakkig. Daarna heeft hij laten zien hoe groot zijn geslachtsdeel al was geworden. Omdat wij beiden partners hebben zijn wij niet verder gegaan. Een week later gaat hij met zijn vriendin naar bed en de volgende dag heeft hij een rode eikel en jeuk en zijn vrouw ook. Ik heb nergens last van maar dat schijnt wel vaker voor te komen dat iemand het niet merkt.
Maar stel,.. kan hij dat van mij hebben gekregen? Dat er iets aan zijn handen zat en dat hij dat heeft meegenomen naar huis?
Sandra Doe

buzz
01-01-2010 om 19:01
Xanneke
Dan is het maar goed dat het jou partner niet is.
Het is haar leven, haar partner haar vriend, en ze vroeg naar de kans dat de besmetting van haar kwam, en niet naar wat we er van vonden. En ook niet naar een wijzend vingertje. Dus mijn advies was, haal de reacties er uit waar je wat aan hebt en wat maakt jou het uit wat andere zeggen en vinden van wat jij doet. Wil niet zeggen dat ik zo ben, wil niet zeggen dat ik het goed keur wil alleen maar zeggen dat ik vind dat zij zich niets ongevraagde meningen hoefd aan te trekken.

Carla
01-01-2010 om 19:01
Huisarts
zou een huisarts ook met een opgestoken vingertje komen als Sandra daar had verteld hoe ze misschien aan de infectie was gekomen? Denk het zelf eigenlijk niet.

buzz
02-01-2010 om 08:01
Xanneke
met 1 andere, vriend was er zelf bij, met nam leeft ze als broer, dus alleen met vrouw van vriend, daar heeft vriend net zo veel verandwoordelijkheid voor.
Ze zijn niet verder gegaan als wat ze deden vanwegen de partners, dat zecht toch ook dat ze niet geheel als een kip zonder kop handeld. Ze maakt zichnu druk waar het vandaan komt en wat ze er mee moet, dan lijkt me dat je toch ook wel denkt oh jee wat heb ik nu gedaan.
Ik voi9nd het heel vervelend als ik te horen krijg dat ik iets fout doe wat ik zelf al weet.