Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Kaaskopje
07-12-2013 om 18:12
Hap (milt eruit en koorts)
Ik begin me langzamerhand af te vragen of we de hap nog moeten bellen als er iets is.
We kwamen net thuis van een rondje met de hond en toen bleek mijn dochter de hap gebeld te hebben voor advies omdat ze koorts heeft, 39,5, en geen milt meer heeft. Antibiotica was binnen handbereik, maar evengoed moet ze direct de huisarts bellen. En wéér blijkt dat dit onderwerp niet duidelijk is bij de Hap. Na een uur belde de hap namelijk terug, dat het zó weinig voorkomt, dat ze niet weten hoe ze hier mee om moeten gaan. Maar... zó uniek is het toch niet dat iemand zonder milt koorts krijgt? Er zijn toch vast wel meer mensen die daar mee te maken krijgen? Een huisarts hoort dat toch te weten? Of verwacht ik nu teveel? de milt is eruit ten gevolge van Pfeiffer. Ik lees in een ander draadje de vraag of het zin heeft de dokter te bellen als er vermoeden van Pfeiffer is en dan wil ik wel schreeuwen JA NATUURLIJK!
Gelukkig gaat het met dat kind weer beter, maar ik kan niet genoeg benadrukken dat Pfeiffer riskant kán zijn en je dus áltijd naar de dokter moet gaan als je denkt dat iemand het heeft.

Tijgeroog
11-12-2013 om 20:12
Dalarna
Dat was nog een reactie op je eerdere berichten. Ergens voordat je zei dat je er over op zou houden. ;-)
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.