Gezondheid
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

loeselies
16-04-2012 om 21:04
H o n d e r d e n waterwratjes, nu in gezicht!
Mijn dochtertje van zeven heeft sinds een half jaar waterwratjes. Bleef het er maandenlang bij één, nu is het de laatste paar maanden ongelofelijk snel uitgebreid. Ze telde laatst slechts op een plaats op haar been en dat waren er al zeventig! Ik denk dat ze er in totaal echt honderden heeft. Ongelofelijk veel. Het ziet er best vervelend uit. Ze durft niet met blote benen of met een korte legging. Ze vindt het zelf heel naar terwijl haar vader en ik er vrij luchtig over doen.
We hebben wel opgezocht of er iets tegen te doen viel en geven haar ondertussen Heel (ofzo, homeopatisch middeltje) in haar drinken. Zonnegoud op de wratjes gesmeerd. Zonder resultaat. Dagelijks aanstippen met Betadine heeft ook niet geholpen. Sommige zijn onstoken maar de meerdheid heeft een pussig wit kopje.
Wat ik heel naar vind is dat ik een paar dagen geleden de eerste op haar ooglid zag verschijnen. En op haar pols. Het breidt zich dus uit van haar benen (wat echt geen lollig gezicht is) naar andere plekken.
Vooral op haar gezicht vind ik naar.
Iemand de gouden tip?
Dank en groet.

Tirza G.
09-05-2012 om 20:05
Randi
Een jaar of 2 terug was James Randi himself voor een lezing in Utrecht. Hij nam sowieso voor de lezing een heel potje homeopathische slaapmedicatie in en liet zijn gegevens door een arts vastleggen (bloeddruk enzo). Hij vertelde daar, dat hij de werkwijze van Derek Ogylvie (of hoe heet die man, die fluisteraar) getest had - op zijn eigen verzoek. Hij dacht namelijk wel aanspraak te kunnen maken op het famous Randi-miljoen. De voorwaarde waren, zoals gebruikelijk, door Olgilvie zelf vastgesteld en hij voerde zijn experiment in Engeland uit. Randi zelf was in de VS en had alleen maar wat waarnemers en videoappartuur. Het lukte Ogilvie uiteraard niet om zijn gaven boven toeval in te zetten. En hoe kwam dat? Door de negatieve gedachten van James Randi. In de VS. Met tijdsverschil. Tja. Dan houdt het ook een soort van op.
Tirza

Pluk53
10-05-2012 om 14:05
Randi2
Ogilvie heeft vrijwillig de test ondergaan in Florida (and failed):
http://www.youtube.com/watch?v=woPpC6Q5YrgMaakt voor de gelovigen niets uit. Daarin zijn ze wel te vergelijken met homeopathie-adepten: hoeveel argumentn en feiten tegen homeopathie spreken, des te meer sluiten ze hun ogen en oren.
En Onno, ik heb nog geen mailtje van je gehad op [email protected]